English Version
English

برپایی پنجمین دوره اردوی درختکاری

برپایی پنجمین دوره اردوی درختکاری

به نام قدرت مطلق الله

پنجمین دوره از اردوی درختکاری مسافران نمایندگی گیلان با استادی ایجنت محترم مسافر حمید، نگهبانی اردوبان محترم مسافر ناصر و دبیری کمک اردوبان محترم مسافر آرش در روستای چولاب بخش کوچصفهان، روز جمعه مورخ سی‌و‌یکم فروردین‌ماه 1403 راس ساعت ۷ صبح آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان ایجنت:
سلام دوستان حمید هستم یک مسافر. خداوند را شاکرم که این توفیق نصیب بنده شد که برای اولین مرتبه در کنار شما عزیزان در این اردو حضور پیدا نمایم. به لطف آقای مهندس؛ در کنگره ارتباط با طبیعت، درختکاری و انجام مشارکت گروهی را آموزش می‌گیریم. قرار است تعامل را در فضای طبیعت که با یک احساس و انرژی متفاوتی همراه است، تجربه و مشارکت نماییم. مقوله طبیعت و موجودات برایمان به یک امر بسیار مهم تبدیل شده و این از آموزش‌های آقای مهندس انشعاب پیدا می‌کند. امیدوارم که امسال اردوی بلده هم برگزار شود، اردویی که یک هفته به طول می‌انجامد و عزیزانی که یکسری مسئولیت‌ها مانند آماده سازی صبحانه، نهار و شام، جمع آوری هیزم، لژیون‌های موسیقی و فستیوال که در آن اردو برگزار می‌گردد، امیدوارم که اعضای سفر دومی این اردوی بسیار شیرین و آموزنده را تجربه نمایند. چند لحظه پیش همراه با کمک اردوبان آقای آرش به محل درختکاری که در سال گذشته برگزار شد، مراجعه نمودیم که بیشتر نهال‌های کاشته شده وجود داشتند که این امر باعث شادمانی است، این مقوله یکی از وظایف اعضای رها یافته است که از طبیعت جبران خسارت نماییم، امیدوارم که امسال هم به مانند سالیان گذشته این امر را به بهترین نحو ممکن انجام بدهیم و سال آتی مجدداً حاصل کاشت نهال‌مان را مشاهده نماییم. از عزیزانی که طی سالیان گذشته در این زمینه تلاش نمودند، اردوبان محترم آقای ناصر، کمک اردوبان محترم آقای آرش و راهنمایان عزیزی که در کنارمان حضور دارند و ما را حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم. ممنونم که به صحبت‌هایم توجه نمودید.

خلاصه سخنان اردوبان:
سلام دوستان ناصر هستم یک مسافر. خوشحالم که در خدمت شما عزیزان حضور دارم، انشاالله که اردوی بسیار خوبی داشته باشیم. همان طور که واقف هستید، در حوالی بخش کوچصفهان، دهستان لولمان یعنی روستای چولاب، اردوی درختکاری انجام می‌شود. بنده قصد دارم به مانند سال گذشته یکسری مسئولیت جهت بهبود کیفیت درختکاری از بین راهنمایان، راهنمایان تازه واردین و مرزبانان که هرکدام از این عزیزان مایل هستند، می‌توانند انتخاب نمایند. مسئولیت‌ها عبارت‌اند از: مسئول نظم و انضباط، مسئول نصب بنر، مسئول آماده سازی صبحانه، مسئول آماده سازی میان وعده، مسئول آبیاری نهال‌ها، مسئول ثبت وقایع اردوی درختکاری و مسئول تهیه لوازم مورد نیاز برای درختکاری. از همه عزیزانی که در این اردو شرکت نمودند کمال تشکر را دارم. امیدوارم که اردوی بسیار خوب و لذت بخشی داشته باشیم، در انتهای جلسه، زمانی که کاشت نهال‌ها صورت گرفت، خواهشمندم که در کنار یکدیگر حلقه‌ای شکل بدهیم که دعای کنگره را انجام بدهیم. از اینکه به سخنانم گوش فرا نمودید سپاس‌گزارم.

خلاصه سخنان کمک‌اردوبان:
سلام دوستان آرش هستم یک مسافر. بسیار خوشحالم که در کنار شما عزیزان حضور دارم،‌ نکته‌ای که قصد داشتم به آن اشاره نمایم، این است که لطفا پراکنده نشوید که باعث از بین رفتن نظم اردو بشود. سعی نماییم با مسئول تدارکات یعنی آقای ارسلان هماهنگی لازم را جهت کاشت نهال‌ها در محل مشخص شده توسط شورای روستای چولاب، انجام بدهیم. در پایان از شما عزیزان سپاس‌گزارم که در این اردو حضور پیدا می‌کنید، از اینکه به صحبت‌هایم توجه نمودید متشکرم.

گزارش تصویری از برگزاری اردوی درختکاری مسافران نمایندگی گیلان در روستای چولاب دهستان لولمان، مورخ سی‌و‌یکم فروردین‌ماه 1403

پارکینگ خوردروها

صرف وعده صبحانه

شروع اردو و ورود اعضاء

تقسیم کار و آموزش

فعالیت کاشت و آبیاری نهال

فعالیت اعضاء

فعالیت لژیون صبحانه، چای و میان‌وعده

دعای پایانی

عکس: مسافر رضا و مسافر آرین لژیون سوم
ارسال مطلب: مسافر محمد لژیون دوم
گروه خدمتگزاران سایت نمایندگی گیلان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .