English Version
English

اگر من در جایگاه خدمتی گذشته تاریکم را از یاد ببرم، دچار گره قدرت می‌شوم

اگر من در جایگاه خدمتی گذشته تاریکم را از یاد ببرم، دچار گره قدرت می‌شوم

یکیمن جلسه از دوره پنجاه ویکم، کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی چالوس، با نگهبانی مسافر حامد، دبیری مسافر محمدو استادی مسافر محسن با دستور جلسه " ظرفیت و مسئولیت " پنجشنبه سی ام فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت 17 آغاز به کار نمود.


خلاصه سخنان استاد:

از آقای نگهبان وایجنت محترم شعبه سپاسگزارم که فرصت خدمت و آموزش گرفتن را درین جایگاه به من دادند، سپاسگزارم.
خب در باب دستور جلسه که ظرفیت، مسئولیت قبله گم کردن نق زدن حاشیه است، این دستور جلسه، از آن دستور جلسه‌هایی است که هرازچندگاه تکانه‌ای به انسان میزند تا انسان را بیدار کند و بیدار نگه دارد.
این دستور جلسه، ندایی را در درون مسافرین وهمسفرین به صدا درمی‌آورد که به حاشیه نروند و این خدمتی که به ما می‌دهند گذراست و من این را بارها در لژیون به بچه‌ها گفتم که شال‌های رنگین برای مقطعی است.برای دوره‌ای است، در اصل فرصتی است که انسان در آن جایگاه خدمتی خودش را بسازد.
هرچند این شال‌ها رنگشان و حیطه‌ی خدمتی به‌ظاهر متفاوتی دارند ولی در اصل یک کار را انجام می‌دهند و آن ساختن انسان است.
مخصوصاً ما مسافرانی که به درمان رسیدیم و پیشینه‌ای تاریک را در دوران مصرف مواد مخدر تجربه کرده‌ایم، باید زمانی که خدمت یا مسئولیتی به ما سپرده شد بدانیم می‌خواهیم ید واحده شویم تا یک انسان دربند اعتیاد را به رهایی برسانیم.
انشاالله که در کنگره 60 همچین موردی نیست ولی باز بهتر است که مطرح شود تا مبادا دچار قبله گم کردن نشویم.
من محسن نباید به‌طوری باشم تا وقتی این شال را به من دادند، یادم رود که با چه حالی به کنگره 60 آمدم و چطور در تاریکی دست‌وپا می‌زدم، مصرف‌کننده‌ای که به کنگره 60 وارد می‌شود، از همه‌جا رانده‌شده و من خدمت‌گزار باید این را در نظر داشته باشم تا دچار حاشیه نشوم


اگر من در جایگاه خدمتی گذشته تاریکم را از یاد ببرم، دچار گره قدرت می‌شوم وچون قبله‌ام را به قولی گم می‌کنم و نمی‌توانم در راستای وظیفه‌ی انسانی و پیش بردن اهداف کنگره 60 حرکت کنم،شروع می‌کنم به نق زدن و در حاشیه رفتن، و تمام سعی و تلاشم را میگزارم که خودنمایی در جایگاه خدمتی خود کنم و به خاطر عدم رسیدن به موفقیت در حیطه مسئولیت خویش،  نقاط ضعف سیستم و مجموعه را با نق زدن، از سرخود بازکنم.
این‌ها به دلیل این است که اول از هر چیز در من تاوَن ظرفیت لازم وجود نداشته که لبریز و سرریز شده‌ام.
گر من توجه داشته شته باشم که از کجا آمدم برای چه آمده‌ام، می‌توانم ازآنچه در کنگره آموزش دیدم در جهت بالا بردن ظرفیت خودم استفاده کنم و به کارببندم.


تایپ: مسافر سینا
تنظیم و ارسال: مرزبان خبری مسافر رحیم
مسافران نمایندگی چالوس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .