English Version
English

ظرفیت با عملکرد رفتار

ظرفیت با عملکرد رفتار

جلسه چهاردهم از دوره سی و نهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی کاسپین با استادی راهنمای تازه واردین سعید، نگهبانی راهنمای تازه واردین مسافر هادی و دبیری راهنمای تازه واردین مسافر حامد با دستور جلسه هفتگی " ظرفیت و مسئولیت(قبله گم کردن،نق زدن،حاشیه) " پنج‌شنبه 30فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کارکرد.


سخنان استاد:
از نگهبان و دبیر ایشان تشکر می‌کنم که به من فرصت دادند تا در این جایگاه خدمت کنم و اولین مشارکت را داشته باشم. خیلی خوشحال هستم که بار دیگر در این شعبه حضور دارم و حس کسی رادارم که به وطن خودش برگشته است.این شعبه تفاوت بسیاری،نسبت به زمان سفر خودم پیداکرده است و رشد قابل‌توجهی پیداکرده است.راهنمای خوبم همیشه به ما می‌گفت که برای خودتان همیشه یک هدف داشته باشید.زمانی که برای اولین بار به این شعبه آمدم؛حمید آقا نگهبان جلسه بودند و در ذهن من هم نمی‌گنجید که ایشان مصرف‌کننده بودند و حس امیدی در من زنده شد. من یکی از اهدافی که در کنگره داشتم این بود که نگهبان جلسه شوم. من اکثر جایگاه‌های خدمتی را طی کردم و در آن مدت لذت و اشتیاق زیادی نسبت به خدمت خود داشتم.

اعتقاد من بر این است که تمام دستور جلسات سالیانه برای من نوشته‌شده است و تمامی این دستور جلسات در زندگی من نقش بسزایی دارد. در مورد دستور جلسه صحبت کنم ،این‌که من استاد تمام آن‌ها بودم؛ یک‌زمانی که دبیر بودم برای خدمت گرفتن به‌پیش من می‌آمدند و در آن مقطع ظرفیت این کار را نداشتم و دچار غرور شده بودم و از یک ‌قسمتی به بعد این ظرفیت را در خودم ایجاد کردم؛ حمید آقا در لژیون همیشه به ما می‌گفت که گذشته خودمان را فراموش نکنیم تا بتوانیم ظرفیت و مسئولیت خدمت را داشته باشیم. من در زمان سفر فراز و نشیب‌های زیادی داشتم و اکنون به این نکته که راهنمای تازه واردین به ما می‌گفتند رسیدم که فقط چشم بگویم. کنگره برای کسی که فرمان‌بردار باشد، آسان است و برای کسی که با ذهن و تفکر خودش حرکت کند، سخت و دشوار است.آقای مهندس همیشه می‌فرماید که ظرفیت را با عملکرد خودمان در آن جایگاه نشان دهیم. این حس و حال خوبی که داریم را در هیچ کجا نمی‌توانیم پیدا کنیم و مدیون کنگره 60 هستیم.


مرزبان کشیک:مسافر داوود
تایپ:مسافر میثم
تنظیم:مسافر رامین
تهیه‌شده در شعبه کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .