English Version
English

خلاصه سی‌دی شناور (امین)

خلاصه سی‌دی شناور (امین)

استاد امین در سی‌دی شناور می‌فرمایند: هدف اصلی کنگره ۶۰ احیای انسانی است. جوامع خوشبخت دنبال بهانه‌ای هستند تا شادی کنند و جوامع اندوهگین، درپی بهانه‌ای برای سوگواری و عزاداری می‌باشند. خوشحالی‌ در جمع اتفاق می‌افتد و بدون آن حتی بیان شادی نیز امکان‌پذیر نیست؛ زیرا بودن انسان‌ها بسیار مهم است تا شادی را از درون به بیرون منتقل شود.

در کنگره۶۰ زمانی که در کنار یکدیگر قرار می‌گیریم، در ما تکامل به‌وجود می‌آید؛ پس این قدرت جمع است که ما را به درمان می‌رساند؛ مشروط به اینکه قوانین و اصول کنگره۶۰ را رعایت کرده تا به هدف و نتیجه برسیم و رعایت این قوانین، برای مسافران و همسفران تفاوتی ندارد؛ بلکه کجا و چگونه بودن انسان و اینکه چه تصمیمی گرفته شود مهم است؛ زیرا زمانی که در مکان درستی قرار می‌گیریم و با دریافت آموزش در مسیر درست حرکت و تلاش می‌کنیم؛ مانند این است که روی آب شناور هستیم و حرکت در مسیر درستی را طی می‌کنیم؛ اما هنگامی که مانند یک سنگ در ته آب فرو رویم غرق می‌شویم و هرگز به هدف نمی‌رسیم.

زمانی که انسان پیچیده می‌شود مسائل ساده نیز برای او سخت به نظر می‌آید. ما تنها با آموزش درست می‌توانیم مطالب را برای خود ساده کنیم و به هدف نزدیک شویم.

در کنگره ۶۰ یک نفر به‌تنهایی با خواندن کتاب ۶۰ درجه به درمان نمی‌رسد، اگر هم برسد کار سختی است؛ چراکه تکامل در جمع صورت می‌گیرد. در سفراول نیز با شرکت در لژیون می‌توانیم به مقصد برسیم و درمان ما در جمع صورت می‌گیرد.

یک مصرف‌کننده مانند نوزادی که تازه به دنیا آمده است در صورپنهان ضعیف است و به‌وسیله جمعی که درمان شده‌اند، آموزش دیده و به درمان می‌رسد به شرطی که از اصول و قوانین آنجا پیروی کند تا به نتیجه لازم برسد.

همسفران با مسافران تفاوت چندانی ندارند؛ زیرا هر دو جهان‌بینی نمی‌دانند و هر دو حالشان خراب است، تفاوت آنها در این است که یکی با مصرف مواد و دیگری بدون مصرف مواد حالش خراب است. همسفران نباید فکر کنند جزء نیروهای قوی جمع هستند، بلکه آنان نیز در هنگام ورودشان مانند همان نوزادی هستند که وارد جمع شده و بایستی مسیر را با اجرای اصول و پیروی از قوانین طی کنند تا به درمان برسند و اگر تصور کنند که از سران قوی جمع هستند، دچار منیت شده و درادامه با مشکل مواجه می‌شوند.

تایپ: همسفر رویا رهجوی راهنما همسفر ندا (لژیون سوم)
ویرایش و ویراستار: همسفر بیتا رهجوی راهنما همسفر ندا (لژیون سوم)
تصویرگر: راهنمای تازه‌واردین همسفر آرزو
ارسال: راهنما همسفر نجمه (لژیون نهم)
همسفران نمایندگی ملاصدرا (نیک‌آباد)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .