English Version
English

نقطه تحمل بالا، ظرفیت بالا

نقطه تحمل بالا، ظرفیت بالا

سیزدهمین جلسه از دوره هشتاد و ششم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60 به نمایندگی آکادمی با استادی مسافر هومن، نگهبانی مسافر کورش و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه " ظرفیت و مسئولیت" چهارشنبه 29 فروردین 1402 ساعت 17 آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان هومن هستم یک مسافر، از راهنمای عزیزم تشکر می‌کنم که با آموزش‌های ایشان توانستم چنین جایگاهی را تجربه کنم.
در مورد دستور جلسه ظرفیت و مسئولیت، مطالبی نوشته بودم اما میخواهم از تجربه خودم بگویم.من در سفر اول به قصد درمان به کنگره۶۰ نیامده بودم. با توجه به اینکه از طرف محل کار، اینجا را معرفی کرده بودند، گفتم به اینجا بیایم تا کمی از فشار کاری‌ام کم شود.
قرص و محرک مصرف می‌کردم، آمدم به اینجا و چند‌ماهی گذشت و مجبور بودم سی‌دی بنویسم و در جلسات شرکت کنم. به تبع این موضوع حالم هر روز بهتر می‌شد و آرام آرام دیگر تصمیم گرفتم با توجه به‌ اینکه که فراز و نشیب های زیادی را در زندگی تجربه کرده بودم تمام تلاش خودم را بکنم تا به رهایی برسم

.
نزدیک به رهایی گفتم رهایی را بگیرم و به کارهای عقب مانده‌ام برسم، منبع درآمدی کسب کنم و جبران خسارت داشته باشم از خانواده ام و از سوی دیگر هم تصمیم داشتم در کنگره۶۰ نیز خدمتی داشته باشم اما در هنگام شروع سفر دوم این اتفاق نیوفتاد و من کمی از کنگره دور شدم .
وقتی راهنمای عزیزم گفتند چهارشنبه استاد جلسه شمایید من نیز بارها سی دی ظرفیت و مسئولیت را گوش دادم و متوجه شدم گره سفر دوم من در این سی دی است و به این فکر افتادم که آیا ظرفیت من در این حد بود که بعد از رهایی بروم دنبال زندگی‌ام و فراموش کنم کجا به من این حال خوب را داد ؟
جناب مهندس دژاکام در این سی دی اشاره می‌کنند، برای اینکه انسان بتواند ظرفیتش را بالا ببرد باید نقطه تحملش را بالا برد و من متوجه شدم مسئولیت‌هایی که در سفر اول به من داده شد و از زیر آن شانه خالی می‌کردم و برای من سنگینی می‌کرد ، الان خودش را در سفر دوم نشان می‌دهد.
در ادامه خواسته‌ام این است که در اینجا بمانم و بتوانم خدمت کنم و امیدوارم هر کدام در جایگاهی که هستیم مسئولیت هایمان را به نحو احسن انجام دهیم و بتوانیم با آموزش‌هایی که در کنگره وجود دارد، بتوانیم به حال بهتر و جایگاه بالاتر دست پیدا کنیم.
خیلی ممنون که به صحبت های من گوش دادید.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .