English Version
English

منیت سد افزایش ظرفیت

منیت سد افزایش ظرفیت

جلسهٔ دوازدهم از دورهٔ دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه آقایان مسافر نمایندگی پردیس با استادی مسافر محمدامین، نگهبانی مسافر سعید و دبیری مسافر سیاوش با دستور جلسهٔ «ظرفیت و مسئولیت (قبله گم‌کردن، نق‌زدن، حاشیه)» چهارشنبه 29 فروردین ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.



خلاصه سخنان استاد:
خدا را شکر می‌کنم که دوباره در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم.
دوران سفر اول تلاش می‌کردم که به رهایی با کیفیتی برسم و به همین دلیل نه‌تنها سفر سختی را تجربه نکردم بلکه توانستم از مسیر آن لذت ببرم و با ورود به سفر دوم آموزش‌های جدیدی برای من آغاز شد.
دو ماه پس از ورود به سفر دوم در شهرستان مرا به‌عنوان استاد جلسه انتخاب کردند، در آن زمان به این دلیل که هنوز آموزش کاملی دریافت نکرده بودم توانایی صحبت‌کردن به شکل خوبی را نداشتم؛ اما امروز که این جایگاه را تجربه می‌کنم به دلیل آموزش‌هایی که گرفته‌ام ظرفیتم بالاتر رفته و می‌توانم به‌درستی مسئولیت این جایگاه را بپذیرم.
من به‌اندازه‌ای کنگره 60 را دوست دارم که در تمام روزهایی که در نمایندگی نیستم با تمام وجود دلم برای عزیزان تنگ می شود.
با توجه به شرایط کاری‌ گاهی اوقات مبالغی را از دست می‌دهم؛ در این مواقع خودم را ناراحت نمی‌کنم؛ بلکه به این موضوع می‌اندیشم که هنوز ظرفیت داشتن آن پول را در خودم ایجاد نکرده‌ام که در زندگی‌ام جریان نمی‌یابد.
مهم‌ترین سدی که برای بالاتر بردن ظرفیت باید از آن بگذرم منیت است؛ در واقع تمام اضلاع مثلث جهالت در بالا نرفتن سطح ظرفیت تأثیر دارند اما من فکر می‌کنم که مهم‌ترین مورد منیت می‌باشد.



خدا را شکر می‌کنم که امسال در جشن گلریزان تعهد دنوری کردم و توانستم آن مبلغ را پرداخت کنم، این موضوع انگیزه و انرژی بسیار خوبی برای ادامه مسیر به من می‌دهد.
اگر می‌خواهم در کنگره 60 به سمت جایگاه های خدمتی بالاتر حرکت کنم باید ظرفیت خودم را بالاتر ببرم؛ زمانی که به شیوه صحیح آموزش بگیرم در مسیر گرفتن مسئولیت دچار قبله گم کردن، نق زدن و حاشیه نمی شوم.

عکاس: مسافر پویان
تنظیم و ارسال: همسفر حامد
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .