English Version
English

ظرف وجودی خود را آماده کنیم

ظرف وجودی خود را آماده کنیم

هشتمین جلسه از دور بیستم کارگاه‌های آموزشی، خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی اسلامشهر با استادی مسافر مهدی و نگهبانی مسافر مجید و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه "ظرفیت،مسئولیت، قبله گم کردن(نق‌زدن،حاشیه)" روز چهارشنبه‌ ۲۹ فروردین ‌۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شاکر هستم که امروز در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم و آموزش بگیرم از راهنمای خودم آقای محمد ملاولی که که امروز به بنده اجازه دادند که در خدمت شما دوستان باشم کمال تشکر را دارم. دستور جلسه در مورد ظرفیت و مسئولیت می‌باشد، که یکی از دستور جلسات خیلی مهم کنگره ۶۰ می‌باشد چرا؟ زیرا افراد اگر ظرفیت قرار گرفتن در جایگاه‌ها را نداشته باشند و مسئولیت خود را به درستی انجام ندهند همیشه دچار مشکلات زیادی می‌شوند، تفاوت کنگره با جاهای دیگر در این است که ابتدا در کنگره افراد را با آموزش ساخته و پرداخته می‌کنند سپس در جهت ساختن خود و کمک به دیگران از آن استفاده می‌نمایند، مانند مرزبانان یا راهنمایان، حال تصور کنید که اگر شخصی آموزش‌های لازم را درست نگرفته باشد چگونه می‌تواند به خود و دیگران خدمتی کرده باشد. 

بنده در طول سفراول همیشه سعی می‌کردم مسئولیتی که راهنما به من واگذار می‌کند را به نحو احسنت انجام بدهم، گاهی هم پیش آمده بود که نتوانسته بودم وظیفه خود را به درستی انجام بدهم که آن هم به دلیل نداشتن آموزش کافی و ظرفیت لازم بود. که با راهنمایی ایشان مسیر را پیدا می‌کردم، باید ظرف وجودی خود را آماده کنیم تا بتوانیم آموزش‌های لازم را دریافت نماییم آقای مهندس می‌فرمایند: کسانی که ظرفیت لازم را نداشته باشند وارد حاشیه می‌شوند و به سمت معرکه‌گیری می‌روند و در ادامه شروع به نق زدن و حاشیه درست کردن می‌نمایند. دوستانی که در سفر اول هستند اگر گوش به فرمان راهنمای خود باشند می‌توانند، چه در کنگره۶۰ و چه در تمامی مراحل زندگی موفق باشند، به شرطی که از ته دل به موضوع واقعی نزدیک شوند و با تمام وجود در جهت ارزش‌ها حرکت نمایند تا ظرف وجودی خود را آماده کنند که ظرفیت و لیاقت لازم برای خدمت به انسانها را پیدا کنند. از اینکه به صحبت‌های من توجه نمودید از همه شما دوستان سپاسگزارم.

عکس، ویرایش و ارسال: مسافر میثم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .