English Version
English

بخشنده بودن همانند کاشتن گندم است

 بخشنده بودن همانند کاشتن گندم است

جلسه دوازدهم از دوره پنجم لژیون سردار روز سه شنبه 28 فروردین 1403با  دستور جلسه " دنور "  با استادی مسافر مسیح الله، نگهبانی راهنما مسافر جواد و دبیری راهنما مسافر علیرضا، ساعت  15:45آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:
از نگهبان و دبیر لژیون سردار تشکر می‌کنم که به من اجازه خدمت در این جایگاه را دادند تا بتوانم اولین مشارکت را داشته باشم. من همیشه اول صحبت‌هایم را با نام خداوند بخشنده و مهربان آغاز می‌کنم. واژه دنور هم به معنی بخشنده و رها کردن است. من در جشن گلریزان پارسال مشارکت کردم و در جایگاه دنور لژیون سردار قرار گرفتم و واقعاً از ته دل برکت این مشارکت مالی که داشتم را در زندگی‌ام دیدم و حس کردم همچنین بخشنده بودن را یاد گرفتم که بخشنده بودن واقعاً زیباست. البته این آموزش‌هایی که آقای مهندس توسط راهنمایان عزیز در اختیار ما قرار می‌دهند هم بخشندگی است که به‌واسطه‌ی این آموزش‌ها ما به تعادل و آرامش می‌رسیم. بعضی‌ها در خارج از کنگره وقتی پولی را به کسی می‌دهند حس و حال بدی پیدا می‌کنند ولی در کنگره وقتی مشارکت مالی انجام می‌دهیم نه‌تنها حس ما خوب می‌شود

بلکه برخی مشکلات زندگی ما نیز حل می‌شود. امیدوارم همه بتوانند جایگاه‌های مختلف لژیون سردار را تجربه کنند. من قبل از کنگره اگر جایی کمک مالی می‌کردم انتظار برگشت آن را داشتم ولی از زمانی که وارد کنگره شدم بخشنده بودن را آموختم و توانستم این حس و حال خوب را تجربه کنم. بخشنده بودن همانند کاشتن گندم است برای برداشت آن نیاز به ایمان‌داریم تا بتوانیم آن استفاده کنیم. در آخر برای همه اعضای کنگره 60 آرزوی موفقیت دارم.

مرزبان کشیک: مسافر عارف
تایپ و تنظیم: مسافر پرویز
نمایندگی کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .