English Version
English

دنور

دنور

هشتمین جلسه از دوره پنجم لژیونهای سردار به استادی مسافر اصغر و نگهبانی مسافر ابراهیم و دبیری مسافر فرهاد با دستور جلسه « دنور» روز دوشنبه۲۷ فروردین ماه ساعت ۳:۴۵ برگزار شد.

چکیده سخنان استاد:

سلام دوستان اصغر هستم یک مسافر.
امروز با دستور جلسه« دنور» در خدمت شما عزیزان هستم. ابتدا باید ببینیم طبق گفته‌های جناب مهندس و یا استاد امین و سایر دوستان لژیون سردار چه هدفی را دنبال می‌کند؟ و برای چه ایجاد شده است؟ و یا باید ببینیم که دنور به چه معناست؟ و چه کاری را باید انجام دهد؟ که ممکن است تمام باشندگان در لژیون سردار تعریف جداگانه‌ای در این مورد داشته باشند.
ممکن است پرسش‌هایی از این قبیل در ذهن یک مسافر ایجاد شود: آیا کنگره پول ندارد؟ آیا کنگره منابع مالی یا علمی ندارد؟ آیا لژیون سردار برای این تشکیل شده است که پول مرا از دستم بگیرد؟
اما پاسخ و تعریف‌های زیادی در این باره گفته شده است؛ استاد امین می‌فرمایند که اگر ما امروزه مال و یا پولی را به دست آورده‌ایم امانت‌دار آن هستیم، به صورتی که اگر از آن پول بخششی در زندگی نداشته باشیم خداوند آن را از ما پس خواهد گرفت و اجازه خرج کردن آن را نخواهیم داشت. وظیفه تمام عزیزانی که در لژیون سردار هستند و وظیفه تمام راهنماها این است که لژیون سردار و هدف از تشکیل آن را به خوبی و شیوایی برای رهجوهایشان توضیح دهند تا رهجوها اگر ذهنیت دیگری در این باره دارند را دور بریزند و بتوانند با آگاهی و جهان‌بینی لازمه در لژیون سردار شرکت کنند.
دنور و لژیون سردار به معنای بخشیدن و رها کردن است زیرا بخشیدن یکی از صفات بزرگ خداوند است. شاید اگر من به واسطه اینکه دانش و آگاهی لازم را ندارم اگر مبلغ ۶ میلیون تومان به لژیون سردار کمک کنم ممکن است چند روز ذهنم تشویش پیدا کند و یا حتی برای لحظاتی از کرده خود پشیمان گردم. اما وقتی می‌بینم که دوستانی گوی رقابت را از یکدیگر می‌دزدند تا بتوانند با اهدای ۵۰۰ میلیون تومان شال پهلوانی را دریافت کنند، به این نکته پی می‌برم که من نیز باید ایشان را الگوی خود قرار دهم تا بتوانم به اندازه توان و وسع خویش در این امر خیرخواهانه شرکت کنم. همه ما باید این را بدانیم که کنگره هیچ نیازی به پول من و یا پول دنورها و پهلوان‌ها ندارد بلکه با این کار من باید رها کردن و بخشیدن را یاد بگیرم.

 

ضبط و نگارش: مسافر حسن لژیون شانزدهم

عکس خبری: مسافر محمد لژیون نهم

ویرایش و ارسال: مسافر محمد لژیون نهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .