English Version
English

افزایش ظرفیت با خدمت کردن

افزایش ظرفیت با خدمت کردن

جلسه‌ی‌ دوازدهم از دوره‌ی دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه آقایان مسافر نمایندگی پردیس با استادی مسافر صامت، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر امید با دستور جلسه‌ی «ظرفیت و مسئولیت (قبله گم کردن، نق زدن، حاشیه)» در روز دوشنبه مورخ 27 فروردین‌ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

نمایندگی پردیس

خلاصه سخنان استاد:
ازنظر من دستور جلسات هفتگی کنگره 60 مانند کلاویه‌های پیانو هستند، زمانی که درست از آن‌ها می‌گذریم موسیقی رهایی پخش می‌شود.
همگی شکوفه‌های بهاری را دیده‌ایم؛ ابعاد گسترده طبیعت به من درس زندگی می‌دهد، زمانی که وارد طبیعت می‌شویم و نهال سیب را می‌بینیم، در بهار شاید 200 شکوفه داشته باشد اما زمانی که می‌رسد شاید تنها یک سیب داشته باشد، دلیل این موضوع چیست؟ اینکه درخت می‌داند ظرفیت 200 دانه سیب را ندارد و می‌شکند، یک سفر اولی که وارد نمایندگی می‌شود کم‌کم آموزش گرفته و ظرفیتش بالاتر می‌رود، اگر بخواهیم به‌محض ورود مواد مصرفی‌اش را بگیریم و هیچ جایگزینی تعیین نکنیم حالش خوب نمی‌شود، ما ظرفیت به‌واسطه بخشش را یاد گرفته‌ایم، در هر پله یک‌پنجم مواد مصرفی‌مان را می‌بخشیم و حالمان خوب می‌شود، نتیجه می‌گیریم اولین موضوعی که ظرفیت ما را بالاتر می‌برد موضوع بخشش است.
در کنگره 60 ظرفیت به‌مرورزمان و باتجربه کردن خدمت‌های گوناگون ساخته می‌شود، شخصی که به‌تازگی وارد سفر دوم شده است؛ نمی‌تواند مرزبان یا ایجنت شود چراکه هنوز ظرفیت آن جایگاه را کسب نکرده است، زمانی که مسئولیتی به من داده شود که هنوز ظرفیتش را ندارم قبله‌ام گم می‌شود.

درمان اعتیاد نمایندگی پردیس

در کنگره 60 در لژیون‌ها به بهترین شکل ممکن به افراد کمک می‌شود، زمانی که شخصی وارد سالن می‌شود در لژیون تازه واردین او را می‌پذیرند و به گرمی از او استقبال کرده و راه و روش کنگره را توضیح می‌دهند، پس از گذشت سه جلسه این فرد راهنمایی انتخاب می‌کند و در لژیون راهنمایش می‌نشیند تا راهنما مانند پدری مهربان او را به سمت رهایی، آرامش و حال خوب هدایت کند، در وهله‌ی بعدی راهنما او را به لژیون سیگار معرفی می‌کند تا بتواند مصرف سیگارش را درمان کند، اگر اضافه‌وزن داشته باشد برای رسیدن به‌تناسب اندام او را به لژیون جونز معرفی می‌کنند و درنهایت برای ساختن باورهای مالی درست شخص وارد لژیون سردار می‌شود؛ درواقع کنگره در تمام زمینه‌ها به افراد آموزش می‌دهد و ظرفیت آن‌ها را بالاتر می‌برد.

عکاس: مسافر پویان
تنظیم و ارسال: همسفر حامد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .