English Version
English

سیگار عامل اصلی سرطان

سیگار عامل اصلی سرطان

خلاصه سخنان استاد:

بر پاکت سیگار نوشته‌شده سیگار عامل اصلی سرطان است و فروش آن به افراد زیر سن 18 سال ممنوع است. به مجموعه گازهای سمی در سیگار قطران گفته می‌شود؛ قطران بعضی از سیگارها 8 میلی‌گرم می‌باشد یعنی با مصرف آن به‌صورت مستقیم سم را وارد جسم خود می‌کنیم.


قطران فقط با شست‌وشو از بین می‌رود، افرادی که در خانه کودک یا نوزاد دارند و خارج از منزل سیگار می‌کشند و خیال می‌کنند از کل آسیب جلوگیری کرده‌اند سموم بر روی لباس یا حتی در نفس ما می‌ماند که به نوزاد یا کودکان منتقل می‌شود و سال‌ها بعد آثار تخریب آن بر روی جسم نمایان می‌شود.
دود سیگار حاوی دی‌اکسید کربن، اوره برای طعم سیگار و چند صد سم متفاوت دیگر است اما جسم ما فقط به نیکوتین نیاز دارد؛ با آدامس نیکوتین به روش DST می‌توانیم نیکوتین خالص را بدون هیچ‌یک از 4000 سم در سیگار جذب کنیم؛ که با مصرف آدامس نیکوتین سیستم جسم مجدداً راه‌اندازی و بازسازی می‌شود تا بتوانیم بدون نیاز به مصرف سیگار با سلامتی به زندگی‌مان ادامه دهیم اما نیازمند این است که آدامس نیکوتین برای یک مصرف‌کننده سیگار دقیقاً جایگاه سیگار را بگیرد و شخص فرض کند هنگام خوردن آدامس سیگار می‌کشد؛ این همان عمل جایگزینی می‌باشد که اگر به‌خوبی انجام شود فرد موردنظر قادر به رهایی از بند دخانیات می‌شود.



تهیه خبر:مسافر پویان 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .