English Version
English

حال خوبمان را به دیگران انتقال دهیم

حال خوبمان را به دیگران انتقال دهیم

دومین جلسه از دور یازدهم کارگاه‌های آموزشی، خصوصی کنگره۶۰ نمایندگی اسلامشهر با استادی مرزبان محترم مسافر اسد و نگهبانی مسافر معرفت و دبیری مسافر ابوالفضل با دستور جلسه"ظرفیت،مسئولیت قبله گم کردن(نق‌زدن،حاشیه)" در روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شاکر هستم که امروز در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم از نگهبان جلسه و گروه مرزبانی که به بنده این اجازه را دادند تا امروز در این جایگاه بنشینم و آموزش بگیرم کمال تشکر را دارم. دستور جلسه این هفته ظرفیت، مسئولیت ،قبله گم کردن (نق زدن و حاشیه) می‌باشد قبل از هر چیز از شما عزیزان عذرخواهی می‌کنم اگر آمادگی لازم را نداشتم زیرا قرار نبود امروز در این جایگاه باشم، اما به لطف خدا روزی‌ من شد تا در این جایگاه قرار بگیرم تا حال بهتری را کسب نمایم، کنگره اولین کاری که برای ما انجام داد این بود که مواد را از ما گرفت و در مقابل حال خوش را نصیبمان کرد، ما هر لحظه که در این جلسات شرکت می‌کنیم باعث می‌شود روز به روز حالمان بهتر شود مسئولیت همه ما این است که این حال خوب خود را به دیگران نیز انتقال بدهیم تا شاید یک نفر بتواند با نگاه کردن به ما از آن حال بد خارج بشود آقای مهندس همیشه می‌فرمایند: اگر می‌خواهیم به کسی مسئولیتی را بسپاریم باید ظرفیت آن جایگاه را داشته باشد و اگر ظرفیت در او ایجاد نشده باشد باعث تخریب او می‌شود و قطعاً سقوط خواهد کرد.

ما باید بدانیم که اگر در جایگاهی قرار داریم، تنها یک خدمتگزار هستیم و باید آن خدمت را به نحو احسنت انجام بدهیم همه ما در مقابل یک تازه وارد مسئول هستیم و می‌توانیم با یک لبخند زدن و یا سلام کردن او را در کنگره نگه داریم. دوستان فراموش نکنیم هر قدر مسئولیت پذیرتر باشیم در کارهای خود موفقیت‌های بیشتری نصیب ما خواهد شد حاشیه و معرکه‌گیری ما را از اهدافمان دور می‌کند و نمی‌توانیم به نحو احسنت کار خود را انجام بدهیم باید ظرفیت لازم را در درون خود به وجود بیاوریم، کنگره به واسطه آموزش‌هایی که دارد این بستر را برای ما مهیا نموده تا رشد و ارتقا پیدا نماییم. در پایان از اینکه به صحبت‌های من توجه نمودید از همه شما دوستان عزیز سپاسگزارم. 

تنظیم، ویرایش و ارسال: مسافر میثم

عکس: مسافر رضا لژیون سوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .