English Version
English

با کمک آموزش ها و سطح دانایی خود تصمیمات قوی تر بگیرید

با کمک آموزش ها و سطح دانایی خود تصمیمات قوی تر بگیرید

لطفا" به رسم کنگره خودتان را معرفی نماید ؟
سلام دوستان حامد هستم یک مسافر : آخرین آنتی ایکس مصرفی حشیش, شیره ،تریاک 10ماه و 21روز سفر کردم به راهنمای مسافر میثم یارعلی رهایی از دام اعتیاد 5سال و 5ماه و 21روز ورزش در کنگره فوتبال ، شنا .
لطفا در مورد دستور جلسه مختصری توضیح دهید ؟
در مورد دستور جلسه در درجه اول باید به ظرفیت رسید که برحسب آموزش ها وتغییرات درونی ظرفیت شخص بالا و پایین می شود که  ظرفیت انسان بستگی به سطح دانایی انسان  دارد .
درجه دوم که مسولیت است  هر کدام از ما نسبت به اعمال و کردار خودمان مسئول هستیم مسولئت یعنی  مورد سوال قرارگرفتن انسان در مقابل مشکلات وجایگاه که قرار دارد . انسان در مقابل جایگاه و حرکتی که انجام می دهد باید پاسخگو باشد و زمانی انسان می تواند مسولئت را قبول کند که ظرفیت درونش نسبت به آن جایگاه ایجاد شده باشد .
منظور از قبله گم کردن چیست ؟
انسان های  که به سیستم کنگره و راهنما هیچ  ایمانی نداشته باشند  و نسبت به آموزش ها و کتوب کنگره بی تفاوت باشند  . از راه مستقیم به صورت خودکار خارج خواهند شد و چنین انسان های در بلا تکلیفی قرار می گیرند و به مرور زمان قبله خود را گم خواهند کرد . 
مسولیت وظرفیت چه نقشی در زندگی فرد مصرف کننده دارد ؟
فرد مصرف کننده زمانی که شهامت پذیرش اشتباهات خود را داشته باشد می تواند با آموزش و حرکت در مسیر درمان در بازسازی جسم خود تلاش کند و کم کم ظرفیت او در مقابل مشکلات زندگی خود گنجایش پیدا می کند و می تواند با کمک آموزش ها و سطح دانایی خود تصمیمات قوی تر بگیرد.
منظور از این جمله که انسان های که  ظرفیت انسان بودن را ندارند چیست ؟
وقتی که به انسان علم زندگی کردن را داده اند و بر حسب اختیاری که در دست دارد  دست به اعمال ضد ارزشی بزند و بین خواسته های نامعقول و معقول به خواسته های نا معقول توجه داشته باشد چنین افرادی ظرفیت انسان بودن را و هم چنین انسان زیستن را ندارند و هیچ زمانی به حال خوش نمی رسند .

کلام آخر: در مجموع انسان در هر جایگاهی قرار می گیرد و مسئولیت آن را می پذیرد باید ظرفیت آن جایگاه را داشته باشد یا ظرفیت آن را در خود به وجود بیاورد تا بتواند در آن عمل موفق باشد.

نگارش: مسافر میلاد 

نمایندگی میرداماد اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .