English Version
English

در کنگره 60 کسی که هدف و مسیرش را گم کند به اصطلاح می‌گویند قبله گم‌کرده است

در کنگره 60 کسی که هدف و مسیرش را گم کند به اصطلاح می‌گویند قبله گم‌کرده است

پنجمین جلسه از دوره چهل و نهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ شعبه چالوس با استادی مسافر علیرضا، نگهبانی  مسافر مجتبی و دبیری مسافر حمید با دستور جلسه " ظرفیت و مسئولیت " یکشنبه بیست و ششم فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت 17 آغاز به کارکرد.


خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان علیرضا هستم مسافر، با عرض خدا قوت به دبیر و نگهبان و تشکر که فرصت خدمت به من در این جایگاه را دادند.
دستور جلسه این  هفته  ظرفیت و مسئولیت قبله گم کردن می باشد، آقای مهندس فرمودند: بالاترین ضربه این است که کنگره به کسی یک مسئولیتی بدهد و آن شخص آن ظرفیت را نداشته باشد و این می‌تواند یک فاجعه باشد.
در کنگره 60 برای انتخاب خدمت از جمله جایگاه راهنمایی کنگره خیلی حساسیت نشان می‌دهد و برای خدمت در جایگاه راهنمایی شخص بعد از قبولی در آزمون باید از فیلترهای متعددی عبور کند و راهنمایش از ایشان رضایت داشته باشد و باید همچنین از مرزبانان شعبه هم نمره انضباط قابل قبولی دریافت کند.
این است که یک راهنما در کنگره 60 بیشتر از اساتید بلند پایه در حوزه اعتیاد دانشگاه‌های معتبر دنیا از دانش و آگاهی بسیار بیشتری برخوردار است و آبروی علم و حرف به عمل است.
درمان اعتیاد در کنگره 60 که مصرف‌کننده‌ای که درمان می‌شود و رها می‌تواند در لابراتوار تولید مواد مخدر کار کند و نه حتی وسوسه شود چه رسد که بخواهد مصرف کند، هرچه درخت پربار تر افتاده‌تر شما درختان بدون محصولی همچون نخل را که بنگرید سر به آسمان کشیده‌اند ولی درخت سیب چطور؟



در کنگره 60 کسی که هدف و مسیرش را گم کند به اصطلاح می‌گویند قبله گم‌کرده است یعنی به عنوان مثال با رأی اعضا مرزبان شده است ولی اولویتش که خدمت کردن است را فراموش کند و به زورگویی و حکمرانی مشغول است، یا در بخش خانواده بخواهم بگویم در زمان مصرف همسفرم با تمام سختی ها ماند و من بخواهم تمام دلسوزی‌ها و همراهی های همسرم را نادیده بگیرم و بگویم باید انتخاب دیگری بکنم چون امروز آزاد و رها هستم و با این حالم مجدداً تصمیم به ازدواج بگیرم خب این یعنی قبله گم کردن!
خودم به یاد دارم که سال قبل با چه آشفتگی وارد کنگره شدم و امروز در چه حال خوشی از رهایی ایکس و سیگار به سر می‌برم حتی در گذشته من وزنم به بالای صد کیلو رسی بود  باور غلطی که داشتم این بود که فقط می‌توانم با مصرف مواد وزنم را کم کنم اما امروز با آموزش‌های کنگره به‌غلط بودن باورهایم پی برده‌ام و در سفر لژیون جونز امروز توانسته‌ام تا به اینجای سفرم حدود بیش از ده کیلو با سفر در لژیون جونز کم کنم بدون اینکه سختی‌های غیرمعقولی را تحمل‌کنم.

 

تایپ: مسافر سینا
تنظیم و ارسال: مرزبان خبری مسافر رحیم
مسافران نمایندگی چالوس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .