English Version
English

بهترین راه برای بالا بردن ظرفیت بخشیدن است.

بهترین راه برای بالا بردن ظرفیت بخشیدن است.

بنام قدرت مطلق

دهمین جلسه از دوره سی‌‌ و هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، نمایندگی صالحی، به استادی راهنمای محترم مسافر ایمان، نگهبانی مسافر کیان و دبیری مسافر مصدق با دستور جلسه "ظرفیت و مسولیت (قبله گم کردن ، نق زدن ، حاشیه)" در روز شنبه 25 فروردین ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شاکرم که امروز در این جایگاه هستم و از شما آموزش می‌گیرم. در ابتدای صحبتم می‌خواهم تشکر ویژه‌ای از گروه مرزبانی و ایجنت محترم شعبه انجام بدهم، برای برگزاری ماه رمضان خوبی که گذراندیم، تمامی عزیزان زحمت کشیدند تا بتوانیم افطاری‌های خوبی را داشته باشیم و در کنار هم آموزش بگیریم. از تمام مسافرانی که در قسمت آشپزخانه زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و مطمئن باشید هرکس زحمتی کشیده باشد در جهت خدمت به هم نوع خود، توسط خالق و مخلوق دیده خواهد شد. درمورد دستور جلسه ظرفیت و مسئولیت (قبله گم کردن، نق زدن، حاشیه ) و بخش دوم آن‌که تولد آقا علیرضای عزیز است. هیچ دستور جلسه‌ای از زمانی که به یاد دارم و در کنگره 60 هستم بی‌ربط به تولدها نیست، و این دستور جلسه هم بی‌ربط به علیرضای عزیز نیست چون هرکس ظرفیتی دارد و این ظرفیت می‌تواند بیشتر و یا کمتر باشد و در هردو جهت حرکت کند، به نظر من این ظرفیت در صور پنهان است و کسی ظرفیت کسی را نمی‌بیند چون پنهان است، دقیقاً مثل جامدات و یا یک لیوان نیست که ما بدانیم که مثلاً صد سی‌سی ظرفیت دارد. ظرفیت هرکس زمانی مشخص می‌شود که به او مسئولیت بدهند، مطمئناً این ظرفیت در هر جهانی ادامه‌دار است و من بایستی با (تفکر، آموزش و تجربه): دانایی، که مجموعه‌ی این سه است و دانایی مؤثر و عمل کردن بتوانم این ظرفیتم را در جهت مثبت انجام بدهم. در جهت منفی که خود من در مصرف انواع مواد مخدر این ظرفیت را در قسمت منفی افزایش داده بودم و این یک شبِ صورت نگرفته بود که من یک شبِ مصرف‌کننده مواد مخدر شوم و حالا هم توقع نداشته باشم که یک شبِ در قسمت مواد مخدر این ظرفیت به سمت مثبت برود و سوق بگیرد و حرکت کند بلکه با طی کردن سفر اول همان‌طور که علیرضا انجام داد که به بهترین شکل ممکن سفر کرد، هرجایی سؤالی داشت می‌پرسید یعنی دانایی‌اش را افزایش می‌داد و خدمت‌گزار شد و از اولین رهایی‌های لژیون چهارم است و من به خودم تبریک می‌گویم که چنین رهجویِ فرمان‌برداری نصیب من شده است و ایشان در قسمت صدور کارت در ساختمان سیمرغ زیر نظر دیده‌بان محترم آقای حکیمی در حال خدمت هستند، خیلی آرام و خیلی چراغ خاموش خدمت خودشان را انجام می‌دهند و از او خواسته‌ام که خدمتش را به نحو احسنت انجام بدهند.

راه‌های متفاوتی وجود دارد که من ظرفیتم را افزایش بدهم، یکی از آن راه ها که علیرضا هم متوجه آن شد، بخشیدن بود. هرچه من ببخشم فضای بیشتری در این جهان مادی به من داده می‌شود، در ظاهر شاید فضایی نباشد ولی همان‌طور که گفتم چون ظرفیت در صور پنهانِ انسان است، در صور پنهان انسان به او فضا داده می‌شود و علیرضای عزیز وارد لژیون سردار شد و تا چند وقت دیگر جایگاه دنوری را حتماً می‌گیرد و انجام می‌دهد، متوجه شد هرچه ببخشد در جهت مادیات، که شیرین‌ترین چیز  در این جهان مادی است به همان مقدار به او بخشیده خواهد شد و ظرفیتش بیشتر می‌شود. یک لیوان صد سی‌سی را اگر از ظرفیتش بیشتر درونش نوشابه بریزیم سرریز خواهد کرد و اگر منِ مسافر مسئولیتم بیشتر از ظرفیتم باشد، شروع به قبله گم کردن، نق زدن و در لژیون حاشیه درست کردن می‌کنم. کافی است من به پشت سرم نگاه کنم که از ابتدای سفرم چه کارهایی انجام داده‌ام، اگر همه چیز درست بود و همه کارها را درست انجام داده بودم باید تسویه‌حساب کنم تا بتوانم به نقطه صفر برسم. من ابتدا فکر می‌کردم که من اگر مسئول یک لژیون شوم، رئیس آن لژیون می‌شوم در صورتی که این‌گونه نیست، من به‌عنوان راهنما مسئول لژیون خودم هستم، من هم به‌عنوان راهنما مسئول هستم که یک پلی بک به اعمال رفتار خودم بزنم و مسئولیت‌هایی که دارم را بپذیرم. همان‌طور که ظرفیت انسان بالاتر می‌رود، پذیرش برایش آسان‌تر می‌شود. برای فرمان ایجنت و مرزبان‌ها من چیزی جز چشم نباید بگویم، باید پذیرش داشته باشم چراکه هدف همه ما در یک جهت است و چقدر زیباست که ما در جهت دانایی این ظرفیت را افزایش بدهیم و مطمئناً کائنات و هستی، هوشمند هستند و هر چیزی که من دارم به اندازه‌ی ظرفیت من است، مطمئناً اگر بیشتر از این من داشته باشم و ظرفیت آن را نداشته باشم دچار طغیان می‌شوم، من در مدت مصرفم حواسم به سلامتیم نبود و ظرفیت سلامتی را نداشتم، ظرفیت رهایی را نداشتم و به همین دلیل ورود من به کنگره 60 به تعویق افتاد، تا زمان آن رسید و ظرفیت من در این جهت بزرگ‌تر شد. ممنون که به صحبت‌های من گوش دادید.

و در ادامه جشن اولین سال رهایی مسافر علیرضا برگزار گردید:

خلاصه سخنان مسافر علیرضا:

تایپ: مسافر اسماعیل لژیون هشتم

عکاس : مسافر علی لژیون هشتم

تنظیم : مسافر هادی لژیون هشتم

نمایندگی صالحی

فروردین 1402

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .