English Version
English

سنجیدن ظرفیت با درست انجام دادن مسئولیت

سنجیدن ظرفیت با درست انجام دادن مسئولیت

باتوجه به‌ اهمیت دستورجلسه «ظرفیت و مسئولیت (قبله گم کردن، نق زدن، حاشیه)»، فرصت را غنیمت شمرده‌ایم و با همسفر زلیخا در این رابطه گفت‌وگویی صمیمانه‌ ترتیب داده‌ایم که تقدیم نگاه شما مهربانان و همراهان همیشگی می‌کنیم.

همسفر زلیخا به‌همراه مسافر خود با آنتی‌‌ایکس مصرفی شیره و تریاک وارد کنگره شدند و به‌روشDST همراه باداروOT مدت ۱۰ماه و ۸روز با کمک، راهنمایان محترم؛ مسافر علیرضا و همسفر ندا سفر کردند و درحال‌ حاضر مدت‌‌ ۱سال و ۱۱ ماه است که به‌دستور جناب مهندس آزاد و رها هستند. رشته ورزشی ایشان در کنگره بدمینتون و مسافرشان والیبال است؛ در ادامه مسافر ایشان سفر نیکوتین را به مدت‌‌ ۱۰ماه و ۱۱روز به راهنمایی مسافر منصور داشته‌اند و اکنون ۱سال و ۹ماه است که آزاد و رها هستند.

لطفاً راجع به دستورجلسه ظرفیت، مسئولیت و‌ قبله گم کردن توضیح دهید؟

همه ما آگاه بر این امر هستیم که انسان دارای اختیاراتی و برای آن‌ها، ظرفیت‌هایی دارد. انسان با توجه به درست انجام دادن مسئولیت‌هایش می‌تواند ظرفیت خود را بسنجد که اگر آن را به درستی انجام دهد، دارای ظرفیت است و اگر مسئولیت خود را به درستی انجام ندهد، ظرفیت آن را ندارد.

به نظر شما زمانی که در مقام مسئول مورد سؤال قرار می‌گیریم، چگونه پاسخ‌گو باشیم؟

ما در پاسخ به مسئولیت داده شده، اگر ظرفیت و قدرت انجام آن را داشته باشیم، مسئولیت خود را به درستی انجام خواهیم داد؛ در غیر این‌صورت باید از قبول کردن آن خودداری کنیم؛ چرا که مسئولیت خود را به درستی انجام نمی‌دهیم.

به نظر شما زمانی که مسئولیتی را به شخصی واگذار می‌کنند باید چه چیزی را در نظر بگیرند و نشانه بارز افراد بدون ظرفیت چیست؟

برای واگذار کردن مسئولیت به او باید ظرفیت انجام آن کار را در خود داشته باشد، نشانه افراد بدون ظرفیت درست انجام ندادن مسئولیت محوله است و این اشخاص قدرت صبر و تحمل را در خود ندارند.

لطفاً بفرمایید دلیل اینکه می‌گویند با ظرف خالی وارد کنگره شوید، چیست؟

به دلیل اینکه کبر، غرور و منیت خود را پشت در کنگره گذاشته و با قلب پاک وارد کنگره شویم تا آموزش‌ها را به درستی دریافت کنیم. 

به نظر شما چگونه می‌توانیم به‌ عنوان یک همسفر ظرفیت و پذیرش خود را بالا برده و قابلیت جذب مطالب را داشته باشیم؟

با بالا بردن قدرت تحمل و صبر، فراگیری مطالب آموزشی کنگره۶۰ و فرمانبرداری از سخنان راهنما می‌توانیم قابلیت جذب مطالب را داشته باشیم.

تهیه گزارش: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر مریم (لژیون دوم)
ویرایش و ویراستاری: همسفر بیتا رهجوی راهنما همسفر ندا (لژیون سوم)
ارسال: راهنما همسفر نجمه (لژیون نهم)
همسفران نمایندگی ملاصدرا (نیک‌آباد)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .