English Version
English

برای کاهش وزن به پروسه زمان نیاز داریم

برای کاهش وزن به پروسه زمان نیاز داریم

هفتمین جلسه از دور هفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ نمایندگی اردستان با استادی  مسافر علی و نگهبانی مسافر مجتبی و دبیری مسافر ابوالفضل با دستور جلسه "تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره۶۰"  سه شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ شروع به کار کرد.


خلاصه سخنان استاد:

ضمن سپاس‌گذاری از خداوند و تشکر از بنیان کنگره و خدمتگذاران شعبه و همچنین پیشاپیش عید سعید فطر را به تمام افراد حاضر در سالن تبریک عرض می‌کنم.

همه ما می‌دانیم که اضافه وزن خیلی بد است و مانند آن است که به ازای هر ۱۰ کیلو اضافه وزن فرد بیمار یک کیسه برنج با خود حمل کند و خیلی زندگی برای او سخت می‌شود. خود من در زمان ورود به لژیون ۲۱ کیلو اضافه وزن داشتم و گمان می‌کردم با رفتن به باشگاه و تردمیل زدن می‌توانم وزن کم کنم.


بر خلاف ان‌ جی‌ او های دیگر کنگره ۶۰ به جسم اهمیت زیادی می‌دهد و معتقد است برای کاهش وزن می‌بایست مسیر تغذیه و مسیر زندگی تغییر کند تا تغییر نهایی حاصل گردد. باید به غذای خود نگاه کنیم و ببینیم که واقعا غذایی که می‌خوریم چیست؟ آیا سالم است؟ ولی متاسفانه ما فکر می‌کردیم بهترین راه کوتاه ترین راه است.


تمثیلی وجود دارد که می‌گوید جسم انسان از خاک است و هر عنصری که در خاک است در بدن ما نیز هست. اخیرا برخی افراد با انجام عمل های خطرناکی مثل ساکشن چربی، منگنه کردن معده و غیره، علائم را از بین برده و صورت مسئله را پاک می‌کنند و پس از مدتی در خوش‌ بینانه ترین حالت، اضافه وزن آنها بازگشت می‌کند و یا به بیماری های وحشتناکی  دچار می‌شوند.


مصرف مکمل های مصنوعی نیز به دلیل نبود آگاهی باعث ایجاد سنگ کلیه و ایجاد بیماری‌هایی می‌شود که از تجمع ویتامین ها و ذخیره نادرست مواد معدنی به وجود می‌آید. هرچیزی مقدار کم آن دارو، مقدار متوسط آن غذا و مقدار زیاد آن سم است. گزینه زمان را نمی‌توان از هیچ کاری حذف کرد و باید در هر کاری پروسه زمان را به خوبی در نظر گرفت.


متد دی اس تی فقط برای درمان مواد نیست، بلکه برای درمان اضافه وزن هم با مثلث غذای مناسب، زمان مناسب و مقدار مناسب به کار می‌رود. کنترل ورودی و خروجی جسم و روان نیز خیلی مهم است و باید به اندازه سوخت و ساز بدن و به قدر نیاز آن مواد غذایی دریافت کند تا دچار مشکل نشود.

تایپ: مسافر ابوالفضل لژیون اول

عکاس: مسافر میلاد لژیون دوم

تنظیم و ارسال: مسافر محمدرضا لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .