English Version
English

با روش دی اس تی خیلی از مسائل را توانستم مدیریت کنم.

با روش دی اس تی خیلی از مسائل را توانستم مدیریت کنم.

هشتمین جلسه از دوره سی و چهارم از سری کارگاههای آموزشی، خصوصی کنگره 60، نمایندگی فردوسی مشهد، با استادی  مسافر علی، نگهبانی مسافر حسین و دبیری مسافر محسن با دستور جلسه «تجربه من از اضافه وزن وتعادل آن با متد کنگره 60 » سه شنبه 21 فروردین ماه 1403راس ساعت 16 آغاز به کار نمود.

سلام دوستان علی هستم مسافر
دستور جلسه: تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره 60
از ایجنت محترم و راهنمای عزیزم تشکر می‌کنم که اجازه دادند بنده این جایگاه رو تجربه کنم و خوشحال هستم که اینجا نشستم و آموزش می‌گیرم.

در بدو ورود به کنگره به ما در مورد تعادل آموزش دادند و با روش دی اس تی خیلی از مسائل را توانستم مدیریت کنم. قبل از ورود به کنگره به مکان‌های دیگری برای ترک مواد رفته بودم اما هیچکدام به اندازه کنگره نتوانستند به من کمک کنند، در مورد دستور جلسه در یکی از سی دی‌ها جناب مهندس دژاکام فرموده‌اند که هر شخصی در روز باید مقداری تعیین شده از کالری را مصرف نماید به این صورت که برای آقایان 2500 کالری و برای خانمها تا حدود 2000 کالری و مصرف بیش از حد آن باعث اضافه وزن خواهد شد.

بنده یک روز مصرف کالری خود را حساب کردم و دیدم که در حدود 4500 کالری مصرف می‌نمایم که این اشتباه است و انسان را دچار بیماری‌های مختلف می‌کند و شخصاً من را مبتلا به بیماری‌های گوارشی کرده است. از جناب مهندس دژاکام برای ابداء روش دی اس تی و برگزاری جلسات جونز ممنونم .
از اینکه به صحبت‌های من توجه کردن از همه شما سپاسگزارم.

 

اعلام رهایی  و ورود به سفر دوم جهان بینی 

تصویر بردار : مسافر محسن لژیون پنجم
تایپ: مسافر فرهاد لژیون اول
ارسال خبر : مسافر محمد لژیون پنجم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .