English Version
English

یک سوم جمعیت کشورمان دچار اضافه وزن میباشند

یک سوم جمعیت کشورمان دچار اضافه وزن میباشند

پنجمین جلسه از دور پنجاه و دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ شعبه چالوس با استادی مسافر عبدالحمید، نگهبانی مسافر رضا و دبیری مسافر محمد با دستور جلسه " اضافه وزن و کاهش آن با متد کنگره60 " سه‌شنبه مورخ بیست و یکم فروردین ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان حمید هستم مسافر، ضمن تشکر مجدد از این بابت که امروز دراین جایگاه قرار گرفته ام از کسانی که باعث و بانی این امر شدند کمال تشکر را دارم و امیدوارم آنچه که لازم است در باب دستور جلسه خدمت دوستان به عرض برسانم.
درشروع جلسه بر خود لازم میبینم یکسری آمار و ارقام ارائه بدهم که هر کدام از شما میتوانید با مراجه به فضای مجازی به راحتی مشاهده نمایید، ایران در بحث چاقی رتبه ششم دنیا را دارد و آنچه خیلی مهم است صعود این آمار در 40 سال گذشته از 20 درصد به 70 درصد می باشد. چاقی عامل 13 نوع سرطان می باشد.
در کل جهان، 30 درصد جمعیت کره زمین یعنی 2 میلیارد نفر اضافه وزن دارند و قرار است تا سال 2030 این آمار به 50 درصد برسد.
یک سوم جمعیت کشورمان دچار اضافه وزن میباشند که در 45 سال به بالاها این وضعیت بیشتراست بنابراین خطر در سنین بالا بیشتر است، عوامل موثر بر چاقی ژنتیک، سبک زندگی، رژیم غذایی و استرس می باشد که عامل آخری بسیار باید مورد توجه قرار بگیرد.
آنچه که در کنگره مهم است در سفر اول به علت مصرف دارو که باعث سوخت و ساز بیشتر در بدن می شود این چاقی خود را نشان نمی دهد ولی بعداز قطع دارو خود را آشکار می کند بنابراین باید موظب غذا خوردن خود باشیم.
بنیان محترم کنگره در این زمینه لژیون جونز را به وجود آورده که متاسفانه در شعبه ما برگزار نمی شود. ما بعد از سفر یا در حین سفر لژیون ویلیام را داریم که امیدوارم جونز هم به آن اضافه شود.
در آموزش های کنگره 60 شش سی دی راجع به اضافه وزن می باشد و مطالب بسیاری هم در سایت اصلی کنگره و شعبی که لژیون جونز دارند موجود است که توصیه می کنم از آن استفاده کنید و این روش زندگی را سر لوحه زندگی خود و خانواده محترمتان قرار دهید.

امتحانات آمادگی راهنمایی برگزار گردید.



در ادامه رهایی مسافر محمد رهجوی راهنمای محترم مسافر علیرضا
 

 

رهایی مسافر هادی رهجوی راهنمای محترم مسافر رضا لژیون پنجم
 


تایپ: مسافر محمد
تنظیم و ارسال: مرزبان خبری مسافر رحیم
مسافران نمایندگی چالوس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .