English Version
English

من باید ذره ذره وزنم را پایین بیاورم

من باید ذره ذره وزنم را پایین بیاورم

«به نام قدرت مطلق، الله»
دل نوشته مسافر هادی  از لژیون دوم نمایندگی فردوسی مشهد

در باب دستور جلسه (تجربه من از اضافه وزن وتعادل آن با متد کنگره 60)

سلام دوستان هادی هستم یک مسافر با هفت سال تخریب وارد کنگره شدم آخرین آنتی ایکس مصرفی تریاک،شیره مدت ده ماه و چهار روز سفر کردم به روش دی اس تی داروی درمان شربت شفا بخش اوتی با راهنمایی مهدی آقای قاسم پور از لژیون دوم فردوسی مشهد ورزش در کنگره فوتبال و طناب کشی رهایی به لطف خدا هشت ماه

قبل از ورود به کنگره و در زمان مصرف اطرافیانم به من می‌گفتند که هادی چرا این‌قدر لاغر و نحیف شدی. انگاری آب بدنم خشک‌شده بود. درست می‌گفتند؛ زیرا در مصرف مواد و قرص قهار شده بودم. هر چه گیرم می‌آمدمصرف می کردم. کم‌کم از لاغری متنفر شده بودم؛ و هرگز هم چاق نمی‌شدم. رجوع کرده بودم داروهای چاقی عطاری‌ها ولی افاقه‌ای نمی‌کردند.

تا این‌که وارد کنگره شدم و آن آرزوی من داشت محقق می‌شد. روزبه‌روز چاق‌تر می‌شدم و دچار اضافه‌وزن شده بودم. اوایل خیلی خوشحال بودم ولی به‌مرورزمان و به‌خصوص بعد رهایی‌ام دچار مشکلات عدیده‌ای شدم. حتی از نشستن پشت فرمان ماشین و رانندگی اباِ داشتم و اذیت می‌شدم. تا اینکه وارد لژیون جونز شدم. چند جلسه‌ای شرکت کردم و با متد دی اس تی در جونز هم آشنا شدم؛ و این نکته را متوجه شدم که بایستی ذره‌ذره وزنم را پایین بیاورم. تا پوست اضافی نیاورم و بی‌ریخت نشوم. به خاطر دستم یک مدتی لژیون جونز را رها کردم وباز مجدد دچار اضافه‌وزن شدم ولی الآن ورزش را شروع کردم و حالا دوباره می‌خواهم به لژیون جونزبرگردم .

به امید خدا ...

گردآوری و ارسال خبر : مسافر علی از لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .