English Version
English

بخشیدن با حس خوب

بخشیدن با حس خوب

پنجمین جلسه از دوره چهارم جلسات لژیون سردار ویژه همسفران نمایندگی زنجان به نگهبانی همسفر اعظم، ‌دبیری همسفر رؤیا و استادی ‌دنور همسفر الهام با دستور جلسه «دنور» در روز دوشنبه مورخ 20 فروردین‌ماه ۱۴۰3 رأس ساعت 14:00 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
در لغت‌نامه دهخدا بخشنده به کسی گفته می‌شود که دادوستد زیادی داشته باشد.
قوانینی در زندگی وجود دارد که قبل‌ها بوده و الان هست و بعدها هم خواهد بود. یکی از این قوانین این است که اگر یکی بدهی ۱۰ برابر آن به تو باز می‌گردد.
بخشندگی را در سخن به‌راحتی بیان می‌کنیم، ولی چرا من نمی‌توانم این قانون را به اجرا در بیاورم؟ دلیلش بی‌اعتمادی به این قانون است و اینکه این قوانین را با ذهن خودم آنالیز می‌کنم و دنیا را فقط دنیایی می‌دانم که با چشم سر می‌بینم و قوانین آن را دو دوتا می‌کنم.

گاهی در دخل‌وخرج زندگی به این نتیجه می‌رسم که باید الان یک نفر به من کمک کند، و می‌گویم کمک‌کردن برای فردی است که پول زیادی دارد و می‌تواند مبلغی از آن را ببخشد. وعده خداوند دروغ نیست و کارهای معنوی پاداش خواهند داشت و اگر من با این حس می‌بخشم که به من برگردانند، به من برگردانده نخواهد شد. ولی اگر بخشیدن را با حس خوب انجام بدهم. حس خوشحالی فراتر از تصور به من دست می‌دهد.
انرژی و حس قوی، تبدیل به ساختار می‌شود، تبدیل به پول می‌شود یا چیزهای دیگر.
قانون خداوند هیچ اشکالی در آن نیست و من فقط با تفکرات خودم در آن مشکل و ایراد ایجاد می‌کنم. از خداوند می‌خواهم تا دو ماه آینده حس زیبای کامل دنور شدن را تجربه نمایم.

مشارکت اعضا؛
راهنما همسفر زهرا:
در مورد بخشیدن بزرگ‌ترین مانع من ترس بود. ولی در کنگره پس‌اندازکردن را یاد گرفتم، و برای گلریزان برنامه‌ریزی کردم و حتی در فکر دنور شدن هم هستم و این تفکر و مقابله با ترسم باعث شد من به‌راحتی پس‌انداز کنم، حتی مایحتاج زندگی‌ام را هم بخرم بدون کوچک‌ترین فشار و سختی.
محال است کسی ببخشد و جیبش خالی شود و همیشه حساب کنگره ۲ در ۲ می‌شود هزار تا.
درخواستم از خداوند این است که به کسب‌وکار همسرم و خودم  برکت بدهد تا بتوانم آن اندازه که دلم می‌خواهد و دوست دارم ببخشم و لذتش را ببرم.

راهنما همسفر فاطمه:
تمام صفات خداوند در اندازه‌های کوچک در ما تعبیه شده است. یکی از صفات خداوند بخشنده بودن است. ما باید با تلاش و کوشش این صفت را متجلی کنیم.
در کنگره یاد گرفتم قبل از انجام هر کاری باید ظرفیت آن در من شکل بگیرد. اوایل ورودم به کنگره اصلاً انتظار از خودم نداشتم که بتوانم عضو لژیون سردار بشوم، ولی توسط آموزش‌ها به خودم قول دادم که در کنگره دنور شوم.

تایپ: راهنما همسفر رویا
تنظیم و عکس ویرایش و ارسال: همسفر فرشته (خدمتگزار سایت)
همسفران نمایندگی زنجان
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .