English Version
English

کاهش تدریجی وزن در کنگره 60

کاهش تدریجی وزن در کنگره 60

هفتمین جلسه از دوره چهاردهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه همسفران نمایندگی زنجان به نگهبانی همسفر فاطمه، ‌دبیری همسفر فرشته و استادی همسفر سکینه با دستور جلسه «تجربه من از اضافه‌وزن و تعادل آن با متد کنگره 60» در روز دوشنبه مورخ 20 فروردین‌ماه ۱۴۰3 رأس ساعت ۱5 آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
از نگهبان جلسه و استاد عزیزم ممنونم که مسئولیت این جایگاه را به من واگذار نمودند تا خدمت کنم. دستور جلسه دررابطه‌با تجربه من از اضافه‌وزن و به تعادل رسیدن آن با متدDST در کنگره ۶۰ است؛ این دستور جلسه اولین‌بار است که در دستور جلسات سالانه کنگره ۶۰ قرار داده شده است. خدا را شکر می‌کنیم که آقای مهندس در همه موضوعات به فکر اعضای کنگره هستند و برای هر مشکلی راه درمان با روش DST را ارائه نموده‌اند.
علاوه بر درمان اعتیاد، درمان سیگار و بیماری‌هایی نظیر ام‌اس که با این روش به درمان می‌رسند و اکنون اضافه‌وزن هم با این روش به تعادل می‌رسد. از عواملی که امروزه بیشتر باعث به‌وجودآمدن اضافه‌وزن و چاقی می‌شود تغذیه ناسالم است و همچنین استفاده بیش از حد از غذاهای فست‌فود، عدم تحرک و ورزش‌نکردن که باعث بیماری‌هایی همچون؛ کمردرد، پادرد، بیماری‌های قلبی، فشارخون و بیماری‌های ریوی، دیابت و بسیاری مریضی‌های دیگر شده است.
هنگامی‌که جسم بیمار می‌شود ناخودآگاه بر روی روح و روان هم تأثیر می‌گذارد پس باید سعی کنیم با داشتن جسمی سالم، روح و روان سالمی نیز داشته باشیم. انسان وقتی مشکل اضافه‌وزن داشته باشد خیلی از فعالیت‌های روزمره را به‌سختی می‌تواند انجام دهد و برای تهیه لباس هم گاهی به مشکل برمی‌خورد و زمانی که این مشکلات به وجود می‌آید در روحیه فرد اثر منفی می‌گذارد.

مشکل اضافه‌وزن در روحیه من هم اثر منفی گذاشته است و لباس‌هایم بر تنم نمی‌شود و مرا ناامید می‌کند، در بیرون از کنگره افراد با گرفتن رژیم‌های نادرست به‌یک‌باره وزن خود را کاهش می‌دهند که این خود باعث به‌وجودآمدن مشکلات بیشتری؛ همچون چروک شدن پوست و شل‌شدن عضلات شکم می‌شود. ما در کنگره رژیم غذایی نداریم؛ بلکه تغذیه سالم داریم؛ یعنی یاد می‌گیریم از مواد غذایی که برای بدن ما موردنیاز است به میزان مناسب استفاده کنیم و ما هیچ منع غذایی نداریم و همه چیز را به‌اندازه مناسب و در حد تعادل استفاده می‌کنیم.
کاهش وزن در کنگره ۶۰ به روش سقوط آزاد انجام نمی‌شود، بلکه به‌صورت تدریجی و آرام‌آرام انجام می‌شود. در پایان بسیار از خداوند متعال سپاسگزارم که با کنگره آشنا شدم و می‌توانم از آموزش‌ها بهره ببرم و همچنین از آقای مهندس و خانواده محترمشان بسیار تشکر می‌کنم که این آموزش‌های ناب را به‌رایگان در اختیار ما قرار می‌دهند و به فکر سلامتی اعضای کنگره‌ هستند. ممنونم از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید.

در ادامه گزارش تصویری از مراسم افطاری «همسفران نمایندگی زنجان»؛

تایپ: همسفر نفیسه، راهنما همسفر اعظم (لژیون ششم)
ویرایش: همسفر ناهید، راهنما همسفر زهرا (لژیون پنجم)
عکس: همسفر مهسا (مرزبان خبری)
تنظیم و ارسال: همسفر فرشته (خدمتگزار سایت)
همسفران نمایندگی زنجان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .