English Version
English

آرزویم پیشرفت شعبه قیدار

آرزویم پیشرفت شعبه قیدار

جلسه نهم از دوره چهارم لژیون سردار با استادی راهنمای محترم همسفر سمیه و با نگهبانی همسفر ناهید و با دبیری همسفر الهام با دستور جلسه « دنور » راس ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد

خدا قوت خدمت ایجنت و مرزبانان محترم و تک‌تک عزیزان عرض می‌کنم.از همه کمال تشکر را دارم. وقتی اطلاع دادن که استادی لژیون سردار برعهده بگیرم، انگار دنیا را به من دادند چون لژیون سردار برای من لامکان است و بابت این قضیه از شما عزیزان تشکر می‌کنم.

خدا را سپاس‌گزارم که عضو این لژیون عشق و نور و محبت هستم و در کنگره و این لژیون همیشه به روی من باز است.

دستور جلسه دنور اولین دستور جلسه سال ۱۴۰۳ است و انشالله در سال جدید شعبه ما دنورهای زیادی داشته باشد.

آرزوی من این است که نمایندگی قیدار به زودی زود پهلوان داشته باشد. بنظر من خیلی از ما اعضای لژیون سردار آن ماموریتی که به ما داده شده را به انجام می‌رسانیم.

اما در مورد دستور جلسه « دنور » همان‌طور که می‌دانیم دنور به معنای بخشندگی و رها کردن است. بخشندگی از صفات خداوند است که در اندازه‌های کوچک در وجود ما وجود دارد. 

به نظر من ما جز بندگان برگزیده خداوند هستیم که هم در کنگره هستیم و مهم‌تر از آن این است که بخشندگی را یاد گرفته و کاربردی کرده‌ایم.

تجربه خودم را برای‌ شما بگویم که من قبل از کنگره فکر می‌کردم به راحتی می‌توانم بخشش داشته باشم اما وقتی وارد کنگره شدم با معنای بخشش آشنا شدم و متوجه فلسفه‌ی عظیم بخشش شدم که هم می‌تواند مالی هم جانی و هم علمی باشد .

به گفته آقای مهندس همیشه باید از داشته‌های اندک خود ببخشیم. حتی بخشش به این معناست که من بتوانم خودکاری که خودم استفاده می‌کنم را ببخشم.

مطمعن باشید که بخشیدن، مال شما را چندین برابر باز پس می‌دهد.

بخشش کردن به حرف و سخن نیست، بخشش باید در وجود شخص باشد. 

من خودم آرزوی پهلوان شدن را دارم و امیدوارم خداوند توفیق حاصل کند تا این اتفاق امسال برایم بیافتد و پهلوان نمایندگی قیدار باشم و شعبه ما روز به روز پیشرفت کند.

از اینکه به سخنان من گوش کردید از شما متشکرم.

 

تایپ: همسفر الهام دبیر لژیون سردار

ویرایش و درج: همسفر سکینه رهجو راهنمای محترم همسفر عاطفه ( لژیون چهارم)

 همسفران نمایندگی قیدار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .