English Version
English

لژیون جونز راهکار تناسب اندام

لژیون جونز راهکار تناسب اندام

جلسه‌ یازدهم از دوره‌ی دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه آقایان مسافر نمایندگی پردیس با استادی مسافر محمدرضا، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر امید با دستور جلسه‌ی « تجربه من از اضافه‌وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰» روز دوشنبه مورخ 20 فروردین‌ماه 1403 رأس ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.



خلاصه سخنان استاد:
در آغاز سال نو را به تمام عزیزان تبریک عرض می‌کنم.
قبل از سفر سیگار لاغر بودم اما به‌آرامی وزنم بالا رفت و به‌مرور بیشتر شد.
من 23 کیلو اضافه‌وزن دارم، اضافه‌وزن مانند این است که دو گونی برنج را دائماً با خود حمل کنید.
چاقی فقط در ظاهر نیست و از داخل نیز جسم را دچار تخریب می‌کند؛ من به دلیل اضافه‌وزنم مشکلات بسیاری از کمردرد تا دیسک کمر و کم‌تحرکی را تجربه کردم.
آقای مهندس درمان چاقی را هم مانند مواد به‌صورت تدریجی قرار دادند و به‌آرامی وزن کم می‌کنیم.
من قرص‌های مختلفی را مصرف می‌کردم اما نتیجه‌ی دلخواه حاصل نمی‌شد.
رسیدن به‌تناسب اندام در کنگره نسبت به روش‌های دیگر بسیار ساده‌تر است، هر یک کیلو کاهش وزن مانند کم شدن دارو است و حس خوبی را به همراه خواهد داشت.
لاغری بیش‌ازاندازه و چاقی مفرط هر دو فرد را دچار بیماری‌های گوناگون می‌کنند و به شخص آسیب‌هایی وارد می‌کنند، ما باید در تعادل باشیم.
در حال حاضر کاربرد لژیون جونز فقط برای کاهش وزن است؛ امیدوارم روزی آقای مهندس برای افزایش وزن هم متدی در نظر بگیرند.
یکی دیگر از مشکلات ما مصرف سبزی، مرغ و گوشت فریز شده می‌باشد که گاهی بعد از یک ماه آن‌ها را مصرف می‌کنیم و دیگر ویتامین و خاصیتی در آن‌ها نمی‌ماند؛ به‌عنوان‌ مثال در دوران قدیم خانواده‌ها مقادیری گوجه تهیه می‌کردند تا رب درست کنند و آن را مدت‌ها نگه می‌داشتند و به مرحله‌ای می‌رسید که خاصیت خودش را از دست می‌داد و حتی کپک می‌زد اما همچنان آن را مصرف می‌کردند.



یکی از عوامل کاهش وزن ما خوردن به‌موقع صبحانه است چراکه در غیر این صورت در طول روز دچار کمبود انرژی می‌شویم و حجم وعده نهار ما بیشتر می‌شود. تخم‌مرغ به دلیل داشتن پروتئین بالا در وعده صبحانه بسیار مهم می‌باشد؛ همچنین قبل خوردن غذا باید سالاد مصرف کنیم تا حجم کمتری غذا بخوریم، سالاد کالری بسیار کمی دارد مخصوصاً اگر با D.sap مصرف شود میزان چربی سوزی را افزایش می‌دهد؛ یک کیلو سالاد 200 کیلوکالری اما یک کیلو آجیل 6500 کالری دارد.
افرادی برای تناسب‌اندام به پیکرتراشی یا کوچک کردن معده روی می‌آورند و آسیب‌های بسیاری می‌بینند؛ عوارض این نوع لاغری حتی از چاقی مفرط هم بیشتر است؛ واقعاً امیدوارم افراد به دانایی برسند و به سراغ چنین کارهایی نروند.

تایپ و ویراستاری: مسافر علی

تنظیم و ارسال: مسافر پویان 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .