English Version
English

پرخوری مانند مصرف مواد جلوی تفکر را می‌گیرد

پرخوری مانند مصرف مواد جلوی تفکر را می‌گیرد

دهمین جلسه از دوره هشتاد و ششم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره60 به نمایندگی شعبه آکادمی با استادی مسافر مهدی، نگهبانی مسافر سینا و دبیری مسافر محمد حسین با دستور جلسه " تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره60 " دوشنبه 20  فروردین 1403 ساعت 16 آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مهدی هستم، یک مسافر. از نگهبان محترم تشکر می کنم که به من اجازه دادند در این جایگاه خدمت نمایم. از راهنمای عزیزم و راهنمای دو لژیون خدمتگزار دیگر هم تشکر می کنم که این فرصت را به من دادند. درمورد دستور جلسه و تجربه من از اضافه وزن می توانم بگویم همانطور که انسان باید فرمانبردار باشد تمام سلول های بدن هم باید به فرمانبرداری برسند و شخصی که اضافه وزن دارد دراصل سلولهای بدنش دیگر به فرمان هایشان درست عمل نمی کنند و اینگونه است که از تعادل خارج می شوند.
من با 111کیلو وزنی که داشتم طبق روش کنگره شروع به انجام فرامین کردم و حدود 15 کیلو از اضافه وزنم را توانستم کاهش دهم، در نهایت توانستم فرماندهی بدنم را به دست بگیرم. کسانی که اضافه وزن دارند زودتر عصبانی می شوند و تعادل روانی شان زود به هم می ریزد. این مطلب هم طبیعی است، زیرا تحرک برایشان سخت است و با کمی تحرک زودتر و بیشتر عرق می کنند.
رمز و راز کشف حقیقت در 2 چیز است، اولی یافتن راه است. به جرات می توانم بگویم در اکثر نقاط دنیا این راه و درمان چاقی و اضافه وزن کشف نشده است. هنوز هم در جامعه پزشکی برای کاهش وزن از روش های غلط و خطرناک استفاده می کنند. مانند عمل بای پس معده که چند ماه پیش یکی از بستگان من این عمل را انجام داد که بعد از آن با عوارض بسیاری روبرو شد و اکنون هم بعد از دوماه ماه هنوز در منزل بستری است.
بیشتر اضافه وزن من بعد از سفر سیگار شروع شد و پرخوری ها بعد از سیگار نکشیدن بیشتر شد. خداوند را شاکرم که توانستم جلوی آن را بگیرم و آنرا کنترل نمایم. اضافه وزن و پرخوری همانند مصرف مواد و الکل جلوی تفکر و حرکت درست انسان را می گیرد.
متاسفانه اضافه وزن هم مانند سیگار کشیدن در جامعه است و چندان عمل ضد ارزشی محسوب نمی شود. من درجوانی وقتی پرخوری میکردم با ماشاالله به من می گفتند جوونی و می سوزونی و باید بیشتر بخوری. خداوند را باید شکر کنیم که در کنگره هستیم و با درمان و تعادل آشنا شدیم و می توانیم رهایی و حال خوب را تجربه کنیم. از اینکه به سخنان من گوش دادید متشکرم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .