English Version
English

تفکر مستلزم ساختن هر ساختار

تفکر مستلزم ساختن هر ساختار

جلسه اول از دوره‌ی بیست و یکم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره۶۰ نمایندگی زنجان با استادی مسافر داود، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه‌ی وادی اول و تأثیر آن روی من در روز پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان داود هستم یک مسافر، از استاد خوبم آقا صمد تشکر می‌کنم که اجازه دادند من در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت نمایم، سال نو را خدمت همه تبریک می‌گویم، امیدوارم در سال جاری شاهد اتفاقات مثبت در مسائل جاری زندگی باشیم، من در تعطیلات دلتنگ همه شما بزرگواران بودم و پس از پایان تعطیلات وقتی به کنگره آمدم حس خیلی خوبی داشتم، از افرادی که در آشپزخانه از اولین ساعات روز صادقانه خدمت می‌کنند تشکر می‌کنم.

اگر بخواهم راجع به دستور جلسه صحبت نمایم باید به این نکته اشاره نمایم که ابتدای هر کار ما باید با تفکر آغاز شود همان گونه که از عنوان وادی اول مشخص است که می‌گوید: با تفکر ساختارها آغاز می‌شود بدون تفکر آنچه هست رو به زوال می‌رود، بنابراین ما در زندگی برای هر تصمیمی که می‌خواهیم بگیریم باید ابتدا فکر کنیم و این تفکر از وادی اول شروع می‌شود، برای حل هر مشکلی و انجام هر کاری که می‌خواهیم انجام دهیم باید ابتدا وادی اول را بیاموزیم و سپس آن کار را انجام دهیم.

دلیل خیلی از شکست‌های ما در زندگی این بوده است که وادی اول را نمی‌دانستیم، ما نمی‌دانستیم برای انجام هر کاری باید ابتدا تفکر نماییم، ما به عاقبت کاری که انجام می‌دادیم فکر نمی‌کردیم، مثلاً در کار وقتی یک نفر به ما پیشنهاد مشارکت می‌داد بدون اینکه تفکر کنیم و به عاقبت آن کار فکر کنیم، پیشنهاد را قبول می‌کردیم و پس از مدتی گرفتار مشکلات عدیده‌ای می‌شدیم، یا مثلاً زمانی که دوستان می‌گفتند به مسافرت برویم بدون تفکر به اینکه آیا پول دارم؟! آیا برنامه‌ریزی کرده‌ای؟! پیشنهاد دوستان را قبول می‌کردم، اصولا من قبل از ورود به کنگره حتی در انجام کوچکترین کارها نیز فکر نمی‌کردم.

من قبل از کنگره روی مسائل و مشکلات تمرکز و تفکر نداشتم و فکر من کاملا از مسائل کاملا سطحی بود، شکر خدا در کنگره یاد گرفته‌ایم که برای حل هر مشکلی و انجام هر کاری ابتدا باید تفکر را مد نظر قرار دهیم و موضوعات را از همه جوانب بررسی نماییم.

نکته آخر اینکه برای ساختن هر ساختاری که می‌خواهیم بسازیم باید ابتدا در ذهنمان آن ساختار را مجسم نماییم و سپس اجرا کنیم، سپاسگزارم از اینکه به صحبت های من توجه کردید.

در ادامه توجه شما را به گزارش تصویری آماده شده از پنجمین ضیافت افطاری،‌‌ تهیه،‌ طبخ و سرو غذا به مناسبت ماه مبارک رمضان در نمایندگی زنجان جلب می‌نمائیم:

رهایی‌های هفته‌ی سوم فروردین ماه:

مسافر مهدی از لژیون ششم به راهنمایی راهنما مسافر صابر
مسافر عیسی از لژیون ششم به راهنمایی راهنما مسافر صابر

در پنجمین مراسم افطاری تعداد 300 پرس غذا بین مسافران و همسفران توزیع شد.

با تشکر ویژه از سر آشپز نمایندگی زنجان مسافر احمد و کلیه خدمتگزاران بسیار پر تلاش که از ساعات ابتدایی روز خالصانه خدمت نمودند و همچنین سپاس فراروان از خدمت گزاران لژیون‌سوم.

خدمتگزاران سایت نمایندگی زنجان:
تایپ: مسافر محمد رضا از لژیون سوم
ویراستار: مسافر مهرداد از لژیون سوم
ارسال: مسافر مرتضی مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .