English Version
English

شناخت زبان بدن

شناخت زبان بدن

ساختمان جسمِ یک انسان، بسیار پیچیده و عظیم برنامه‌ریزی شده است و این شاهکار معماری، قدرت مطلق می‌باشد. قدرت مطلق پس از خلق انسان او را به مکانی به نام جهان خاکی فرستاد و از عناصری که در جهان خاکی وجود دارد در وجود انسان نهاد که بزرگ‌ترین و عظیم‌ترین هدیه قدرت مطلق به انسان بود تا بتواند شهرِ وجودی خویش را آباد و حفظ نماید و به حیات خویش ادامه دهد. قدرت مطلق به انسان قدرت اختیار و انتخاب عطا نمود و او را مسئول محافظت از شهر وجودی خویش قرار داد تا در جهتِ حفظ، بقاء و سلامتی خویش تلاش کند.
در تعالیم و کتاب‌های آسمانی نکات مهمی مانند خوردن گوشتِ حرام و مردار نهی شده است به این دلیل که برای انسان زیان‌آور می‌باشند؛ پس بر ما واجب و ضروری است که به آن‌چه می‌خوریم توجه لازم را مبذول نماییم و همچنین در این تعالیم به ما گوشزد شده است به آن‌چه که می‌خورید، تفکر نمایید و مسئله مهمی که باید به آن توجه کنیم، این است که ما انسان‌ها باید نسبت به جسمِ خودمان شناخت لازم را داشته باشیم  به عبارت دیگر، زبان بدن خود را بدانیم و آگاه باشیم که ساختمان جسم ما برای به تعادل رسیدن نیازمند یک راه اصولی و صحیح می‌باشد. همان‌طور که در کنگره ۶۰ صورت مسئله اعتیاد به روش "DST" حل شد، مسئله اضافه وزن هم با حل صورت مسئله آن برطرف شد در صورتی که در بسیاری از روش‌های غیر‌اصولی، مانند جراحی معده، انواع قرص‌ها و کپسول‌های لاغری فقط سعی در پاک کردن صورت مسئله را دارند و قصد دارند که سریع، بدون شناخت جسم و بدون توجه به پارامتر زمان مشکل اضافه‌وزن را حل نمایند.
در کنگره ۶۰ تدابیری برای اضافه‌وزن اندیشیده شده است که افراد بدون هیچ حرکت غیر‌اصولی و بدون هیچ آسیبی به وزن ایدآل خود برسند که این تدابیر عبارتند از: توجه به غذای مناسب، زمان مناسب و مقدار مناسب که یک مثلث را تشکیل می‌دهند و افراد با توجه به این نکات مهم و اصولی به راحتی به وزن متعادل می‌رسند و مهم‌تر این‌که روش تغذیه سالم را می‌آموزند که این موضوع از اهداف مهمِ لژیون تغذیه سالم می‌باشد. در انتها، امیدوارم که همواره در حفظ و نگهداری جسم خویش کوشا باشیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن به حیات خویش ادامه دهیم.

ویرایش: همسفر سمیه، رهجوی راهنما همسفر نازی (لژیون چهاردهم)
ارسال: همسفر نگار، رهجوی راهنما همسفر اکرم (لژیون یکم)

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .