English Version
English

با روش دی اس تی فرد به مرور زمان به وزن ایده آل خواهد رسید

با روش دی اس تی فرد به مرور زمان به وزن ایده آل خواهد رسید

جلسه هشتم از دوره سی و پنجم سری کارگاههای آموزشی، خصوصی کنگره 60، نمایندگی فردوسی مشهد، با استادی  مسافر مهدی ، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر حسین با دستور جلسه «تجربه من از اضافه وزن وتعادل ان با متد کنگره 60 » یکشنبه 19 فروردین ماه 1403 ساعت 16آغاز به کار کرد .

خلاصه سخنان استاد.
سلام دوستان مهدی هستم مسافر خداوند را شاکر و سپاسگزارم که توفیق خدمت کردن و آموزش را به من داد.
دستور جلسه: تجربه من از اضافه‌وزن و تعادل آن با متد کنگره 60
ما در اعتقاداتمان در دین مبین اسلام یک بحثی راداریم که چه چیزهایی را می‌توانیم بخوریم و از خوردن چه چیزهایی امتناع کنیم ، برای مثال همه شنیده‌ایم خوردن گوشت خوک حرام است، دانشمندان و محققان در حال حاضر متوجه شده‌اند در گوشت خوک انگل‌هایی وجود دارد که برای بدن مضر است درواقع ما در آیینمان چیزهایی متوجه می‌شویم که دانشمندان به‌تازگی به آن پی برده‌اند ولی امروزه متوجه می‌شویم که چه بخوریم و چگونه بخوریم درواقع همان معنا و مفهوم، دستور جلسه امروز است. جناب مهندس اشاره می‌کند اگر قرار هست که ما با خوردن ، وزن اضافه کنیم بهتر است که با تجویز پزشک باشد و خوددرمانی با داروهایی که شناخت کافی نسبت به آن‌ها نداریم را انجام ندهیم.

یک فرد جوان نیازی به داروهای مکمل ندارد که به‌واسطه آن تغییری در فیزیک ظاهری خودش انجام دهد، در ادامه فرمودند اگر قرار هست که پروتئین و ویتامین به بدن اضافه شود کمترین کار این است که به‌طور طبیعی از آن استفاده بشود. ما زمانی در هنگام مصرف مواد و آنتی ایکس‌های مختلف شرایطی را برای رگ‌های خونی ایجاد کردیم که مواد مغذی به بدنمان نمی‌رسید، به‌عنوان‌مثال تصور کنید خودرویی در یک کوچه باریک پارک کرده و تمام عرض کوچه را گرفته است در این صورت هیچ فردی نمی‌تواند در آن کوچه تردد نماید، درنتیجه مواد مخدر و آنتی ایکس‌ها هم همین اتفاق را برای بدن ما رقم می‌زدند. در روش دی اس تی این مشکل به‌مرورزمان برطرف خواهد شد و شخص مسافر کم‌کم افزایش وزن پیدا خواهد کرد و به وزن ایده آل در کنگره خواهد رسید. در بخش دیگر کنگره به مسافرین توصیه می‌کند که حداقل هفته‌ای یک‌بار در پارک‌ها و مکان‌های ورزشی همدیگر را ملاقات کرده و به ورزش بپردازند تا فیزیکِ بدن و سلامتی در حد متعادل و به سوی بهتر شدن پیش برود. از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید از همه شما متشکرم.

اعلام رهایی وورود به سفر دوم جهان بینی 

تایپ: مسافر فرشاد لژیون 22 
ویرایش: مسافر فرهاد لژیون 5
تصویربردار : مسافر کاظم لژیون سوم

 ارسال خبر : مسافر محمد لژیون پنجم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .