English Version
English

در لژیون جونز منع غذایی وجود ندارد

در لژیون جونز منع غذایی وجود ندارد

جلسه چهارم از دوره سی‌و‌نهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ نمایندگی امین قم، با استادی  مسافر محمدجواد، نگهبانی مسافر جلال و دبیری مسافر حسن، با دستورجلسه "تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره 60"   یکشنبه ۲۰ فروردین ماه 1403 ساعت 16 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محمدجواد هستم یک مسافر
از نگهبان، دبیر جلسه و گروه مرز بانی تشکر می‌کنم. هم‌چنین سال جدید را به تمام مسافران تبریک عرض می‌کنم و از تمام عزیزانی که در امر تهیه و توزیع افطاری زحمت می‌کشند تشکر می‌کنم که باعث می‌شود لحظات خوبی در هنگام افطار برای ما رقم بخورد.


و اما دستور جلسهٔ امروز تجربه من از اضافه‌وزن و تعادل با متد کنگره 60 می‌باشد. هدف اولیه من در بدو ورود به کنگره درمان مصرف مواد بود اما بعد از مدتی سفر سیگار هم به آن اضافه شد. وقتی برای رهایی خدمت آقای مهندس رسیدیم اتفاقی دیگر برای من رقم خورد و آن این بود که ایشان فرمودند شما با مشکل بزرگ‌تری مواجه هستی و آن‌هم چیزی نیست جز اضافه‌وزن و ایشان فرمودند این مشکل بزرگ کل دنیا را درگیر کرده است.
اوایل سفر درمان اضافه‌وزنم 157 کیلو بودم یعنی چیزی حدود 70 کیلو اضافه‌وزن داشتم به تعبیر جناب مهندس 7 کیسه برنج روی دوشم بود که با خود حمل می‌کردم. مدت‌زمانی که فرصت داشتم وزن خود را کم کنم موفق نشدم و 10 کیلو هم به وزنم اضافه شد.

من در زمانی که اضافه‌وزن داشتم روزانه چندین قرص فشار خون و قند خون مصرف می‌کردم که بعدها متوجه شدم مصرف آن‌ها به خاطر اضافه وزنم بوده است. من در جوانی دچار عارضه اضافه‌وزن شده بودم و این مسئله حتی از طرف پزشکان هم به من گوش زد می‌شد. وقتی به درمان رسیدم و وزن خود را به حد تعادل رساندم متوجه شدم بدن من نیازی به قرص قند و فشار نداشته و دلیل مصرف صرفاً مسئله اضافه‌وزن بوده است. در لژیون جونز منع غذایی وجود ندارد و به ما نمی‌گویند چه چیزهایی را اصلآ نخورید و چه چیزهایی را بخورید. ما در لژیون جونز همه‌چیز را به مقدار کم می‌خوریم. پارامتر اصلی در لژیون جونز این است که ما چه غذایی در چه زمانی و چه مقداری بخوریم.

کسانی که روش‌های دیگر کاهش وزن را تجربه کرده‌اند نه‌تنها مشکل اضافه‌وزنشان حل نشد بلکه مشکلات دیگر هم به آن‌ها اضافه شد. سفر درمان اضافه‌وزن برای من کار سختی نبود چون با فرمان‌برداری از راهنما سختی راه برای من آسان شد..
طبق فرمایشات راهنمایم مسئله اصلی ما در کنگره 60 خودداری است. اینکه می‌بینیم اما نمی‌خوریم، می‌توانیم مواد مصرف کنیم اما نمی‌کنیم و این خودداری آموزشی است که حاصل یادگیری جهان‌بینی در کنگره است و در آخر باید بگویم کاهش وزن در کنگره بسیار لذت‌بخش می‌باشد.

تایپ: مسافر احمد لژیون سوم

ویراستاری: مسافر علیرضا لژیون نهم

ارسال خبر: مسافر صادق لژیون دوم

تهیه توسط گروه وبلاگ امین قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .