English Version
English

در واقع این وادی دارِد به ما چگونه اندیشه کردن، چگونه فکر کردن و چگونه زندگی کردن را می‌آموزد

در واقع این وادی دارِد به ما چگونه اندیشه کردن، چگونه فکر کردن و چگونه زندگی کردن را می‌آموزد

چهاردهمین جلسه از دوره پنجاهم، کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی چالوس، با نگهبانی مسافر حامد، دبیری مسافر سهیل و استادی مسافر اسحاق با دستور جلسه " وادی اول و تاثیر آن روی من " پنجشنبه شانزدهم فروردین ماه 1403 ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:


سلام دوستان اسحاق هستم یک مسافر از آقا حامد خیلی سپاسگزارم که این فرصت را به من دادند که به شما خدمت کنم و از تک‌ تک شما دوستان آموزش بگیرم قبل از هر چیز جا دارد که سال نو را به شما مسافران عزیز و همسفران محترم و گرامی تبریک بگویم و امیدوارم که طاعات و عبادات شما عزیزان در این ماه رمضان مورد عبادت قرارگرفته شده باشد.
دستور جلسه امروز وادی یکم با تفکر ساختارها آغاز می‌گردد و بدون تفکر هرچه هست رو به زوال است، در واقع این وادی دارِد به ما چگونه اندیشه کردن، چگونه فکر کردن و چگونه زندگی کردن را می‌آموزد. یعنی ما هر کاری را بخواهیم انجام بدهیم و وارد آن بشویم اول باید تفکر بکنیم و طبق فرمایش آقای مهندس کاری را که می‌خواهیم انجام بدهیم اول باید در موردش 5 دقیقه تفکر بکنیم و کاری که تفکر پشتش نباشِ 10 شاهی هم نمی ارزد.
کاری که بدون تفکر باشه بیشتر اوقات مشکلات و معضلاتی را برای انسان به وجود می آورد، من در دوران مصرف به خیلی از کارهایم فکر نمی کردم مثلا در عصبانیت پیام یا نامه ای برای کسی ارسال می کردم که بعدها همان بر علیه خودم استفاده میشد. خیلی از کارها در دوران مصرف به همین صورت بود کلا ضد ارزشی و فاقد دوام و بقا بودند مثلا وارد تاریکی مصرف مواد مخدر می شویم و خارج شدن از آن بسیار سخت و گاهی غیر ممکن می شود، وارد کنگره می شویم که با آغوش باز از ما پذیرایی می شود ولی بی دلیل از لژیون و کنگره خارج می شویم و دوباره برگشتن کار بسیار سختی است پس هر کاری باید تفکر داشته باشد به همین خاطر وادی اول سرنوشت ساز ترین وادی می باشد.
هر ساختاری برای شکل گیری باید تفکر به همراه داشته باشد مانند کنگره که آقای مهندس به وجود آوردند و الان هم در خارج از کشور در حال گسترش می باشد زیرا از ابتدا تفکر مثبتی در پشت آن بود که امروزه این همه آدم رهایی پیدا کرده اند اگر تفکر منفی در کنگره بود آیا دوام و بقایی داشت ؟ در وادی اول و در تمام وادی ها به ما آموزش داده می شود که چگونه با تخریبها و تا ریکی های دوران مصرف برخورد کرده و آنها را حل کنیم یعنی تفکرات منفی خود را چگونه به تفکرات مثبت تبدیل بکنیم مثال در برخورد با فردی که ما را عصبانی کرده است آیا درگیر شویم و تنش به وجود بیاوریم یا با صبر و حوصله آن را رفع کنیم، که مطمعنا با صبر می شود آن را حل کرد.

در ادامه انتخابات نگهبانی جلسات عمومی 


تایپ: مسافر محمد
تنظیم و ارسال: مرزبان خبری مسافر رحیم
مسافران نمایندگی چالوس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .