English Version
English

گامی نو در کاهش درد بشر

گامی نو در کاهش درد بشر

پنجمین جلسه از دوره هشتاد و ششم کارگاه‌های عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی آکادمی با استادی مسافرمهدی ، نگهبانی مسافر فرزاد و دبیری مسافر سعید با دستور جلسه "تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره 60"  شنبه 18 فروردین۱۴۰۳  ساعت 16 آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر، خدا را شکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من قرار داد تا در این جایگاه قرارگیرم و بتوانم آموزش بگیرم.
در مورد دستور جلسه ، همه ما اهمیت اضافه وزن را در کنگره 60 می‌دانیم. و همین موضوع باعث شده تا دستور جلسه اضافه وزن دومین دستور جلسه سال ۱۴۰۳ باشد.
بیشترین دغدغه جناب مهندس دژاکام، کاهش درد و رنج بشریت است و به دنبال راهی است برای اینکه انسان‌ها سلامت باشند و در راستای کاهش وزن چند سالی است که لژیون جونز فعالیت می‌کند و کسی نمی‌دانست به چه صورت پیش خواهد رفت اما می‌دانیم که جناب مهندس چقدراستادانه صورت مسائل سخت را به سادگی بیان می‌کنند .
این موضوع را در درمان اعتیاد دیدیم که وقتی همه از روبرویی با این بیماری در سراسر دنیا عاجز شدند ایشان روش درمانDSTرا مطرح کردند.


عده ای هستند که سواد نداشتنند و زمانیکه وارد کنگره ۶۰ ‌شدند بخاطر نوشتن سی دی آموزش می‌بینند تا چگونه بنویسند. کاهش وزن نیز چنین حالتی را پیدا کرد، جناب مهندس فرمودند که باید وزن خودمان را متعادل کنیم و در سلامتی است که انسان می‌تواند خدمت کند، آموزش بگیرد.
خرداد ماه سال ۱۴۰۲ بود که در ساختمان سیمرغ خبر آمد که جناب مهندس فرمودند قد و وزن را در داخل فرم کاندیدای مرزبانی وارد کنید و اینگونه شد که به مرور فهمیدیم کسی که می‌خواهد خدمت کند در کنگره باید وزنی متعادل داشته باشد.
یکروز گفتند چهل سی دی لازم است برای خدمت در کنگره60 بعد دریافت نشان ویلیام وایت اضافه شد و امروز می‌گويند ۳۰ سی دی و نداشتن اضافه وزن لازمه خدمت است.
من عضو لژیون جونز نبودم اما از آموزه‌های کنگره ۶۰ در این زمینه استفاده کردم و موفق شدم ۹ کیلو وزنم را کاهش دهم. اما چیزی که می‌بینیم چقدر راهت داخل لژیون جونز ۴۰، ۵۰ یا ۶۰ کیلو کاهش می‌دهند و در عین حال به سلامتی افراد آسیبی نمی‌رسد در حالی که در روش‌های دیگر با قرص یا جراحی افراد سلامتی خود را از دست می‌دهند.
جناب مهندس دژاکام می‌فرمایند هرکس در خارج از کنگره۶۰ با دارو یا جراحی کاهش وزن انجام می‌دهد به هیچ عنوان از لحاط جسمی انسان سالمی نیست و این تفاوت را در کسانی که در لژیون جونز وزن کاهش دادند می‌بینیم که مقدار زیادی وزن کم کرده ولی بسیار شاداب و با نشاط است.
از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید سپاسگذارم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .