English Version
English

تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره 60

تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره 60

سلام دوستان مهسا هستم همسفر.
قبل از هر چیزی باید دلایل اضافه‌وزن را بدانیم و نوع آن را در وجود خود پیدا کنیم تا بتوانیم آن را مهار کنیم. فکر می‌کنم  دلایل اضافه‌وزن که در بیشتر مواقع اتفاق می‌افتد، ۱_ رژیم غذایی نامناسب ۲_ عدم فعالیت بدنی ۳_ کمبود خواب یا خواب نامنظم ۴ _استرس و اضطراب زیاد ۵_ مصرف برخی از داروها و گاهی اضافه‌وزن در اثر برخی بیماری‌هاست.
تجربه‌ای که من از اضافه‌وزن دارم براثر دو مورد از دلایل بالا که عنوان کردم، است؛ در ایام بیماری کرونا که ادارات تعطیل بود و به‌طورکلی بیرون رفتن از منزل به‌ندرت اتفاق می‌افتاد، پیش آمد و به دلیل کم‌تحرکی در حدود ۱۰ کیلو وزن اضافه کردم و در این مدت متوجه شدم که خیلی سریع و بدون دردسر وزن اضافه می‌شود، ولی خیلی سخت و ذره‌ذره می‌توان وزن را کم کرد.
اما به هر سختی که بود با کمک متخصص تغذیه توانستم در مدت ۶ الی ۷ ماه، ۱۰ کیلوگرم وزن کم کنم که البته بعد از مدتی متوجه شدم که باید به‌صورت تدریجی و در مدت ۱۰ الی ۱۱ ماه این کار انجام می‌شد. هم‌اکنون هم به‌خاطر کم‌کاری تیروئید متأسفانه مدتی است که استپ وزنی دارم و وزنم پایین نمی‌آید.
مطلبی که در کنگره با گوش‌دادن به سی‌دی‌های اضافه‌وزن یاد گرفتم؛ این بود که خیلی مهم نیست چه چیزی می‌خورم؛ بلکه بیشتر این مهم است که زمان و اندازه غذای خودم را کنترل کنم و غذاخوردن درست را یاد بگیرم. من به متد کنگره ۶۰ در هر موردی ایمان دارم و مطمئن هستم که در مورد اضافه‌وزن هم اگر از روش D.S.T استفاده کنم به تعادل وزنی رسیده و درعین‌حال در سلامت کامل جسم و روان، می‌توانم اضافه‌وزن خود را کنترل کنم.
استفاده از متد کاهش وزن در سیستم کنگره ۶۰، بدون هیچ تخریبی برای بدن با رعایت اصول اولیه و درست خیلی زود جواب می‌دهد. در این سیستم می‌بینیم که خوردن یک صبحانه سالم در حد یک تخم‌مرغ آب‌پز به‌راحتی می‌تواند نیازهای بدن را در طول روز تأمین کند؛ حتی عدم نوشیدن آب بین غذا، خوب جویدن غذا و با آرامش غذاخوردن می‌تواند در سلامت بدن و عدم چاقی مؤثر باشد.
کاهش وزن در کنگره ۶۰، با دانایی و آموزش انجام می‌گیرد و از عملکرد سیستم بدن خود آگاه می‌شویم و یاد می‌گیریم که چگونه مراقب سلامتی‌مان باشیم که کمترین آسیب را به جسم خود وارد نماییم و در نتیجه با جهان‌بینی بهتر به ترمیم جسم و وزن متعادل می‌رسیم.

نویسنده: مرزبان همسفر مهسا
ویرایش: همسفر ناهید، راهنما همسفر زهرا (لژیون پنجم)
تنظیم و ارسال: همسفر فرشته (خدمتگزار سایت)
همسفران نمایندگی زنجان
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .