English Version
English

دنور یعنی بخشنده و رها کننده

دنور یعنی بخشنده و رها کننده

دومین جلسه از دوره چهارم لژیون های سردار نمایندگی کاشمر به استادی راهنما مسافر محسن، نگهبانی مسافر حسین و دبیری  مسافر رضا با دستور جلسه << دنور>>  در روز پنج شنبه 16 فروردین ماه 1403 ساعت 14:45 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محسن هستم یک مسافر. از نگهبان جلسه لژیون سردار حسین آقا سپاسگزارم که مسئولیت اداره جلسه را به من واگذار نمودند تا خدمت کنم و آموزش بگیرم. دستور جلسه این ماه لژیون سردار « دنور» می باشد.
امیدوارم حال همگی خوب باشد، سال جدید را به همه شما تبریک عرض می نمایم. 
ماه، ماه قرآن و ماه رمضان است، اول از قرآن شروع می کنم، اولین آیه قرآن بسم الله الرحمن الرحیم است به نام خداوند بخشنده مهربان و تمام سوره ها با این آیه شروع می شود، حتما نکته ای در آن نهفته شده که باعث تکرار آن شده است، خداوند بزرگ با این همه عظمت، خودش را با بخشندگی معرفی می نماید. این مطلب اهمیت موضوع را برای ما مشخص می کند و باید دانست مطلب مهم چگونگی بخشنده بودن و بخشندگی است. آقای مهندس دژاکام هم می فرمایند که تمام آموزش های ما از قرآن است. در دعای جوشن کبیر اولین شرط بخشندگی را بدون منت و مزد بودن آن می داند. دومین موضوعی که مطرح می گردد این است که فرد با بخشش نباید احساس غم داشته باشد و حتی باعث شادی او نیز می گردد.

هر تولید کننده ای که کالایی را تولید می کند معمولا برای آن یک دفترچه راهنما هم قرار میدهد و محصولش را با این دفترچه معرفی می کند از جمله خصوصیات و شرایط استفاده از آن محصول را که مصرف کننده چگونه استفاده کند تا کارکرد بهتر و عمرمفید بیشتری آن محصول داشته باشد در آن دفترچه بیان شده است . ما هم به عنوان یک مخلوق و دارای یک سیستم پیچیده و صور پنهان هستیم و نیاز به دفترچه راهنما داریم تمام ویژگی های ما انسانها در آن قید شده تا بتوانم زندگی بهتر، عمر بیشتر و با آسایش داشته باشم. خالق ما خداوند بزرگ قرآن را به عنوان دفترچه راهنمای ما انسانها در اختیارمان قرار داده است. از طرفی ما درکنگره یاد گرفتیم که هر چیزی که وجود دارد یا هر چیزی که اختراع می شود از قبل وجود داشته و ما فقط آن را کشف می نمایم. بخشنده بودن شرایط دارد و آقای مهندس دژاکام خیلی زیبا کلمه دنور را انتخاب کردند. دنور یعنی بخشنده و رها کننده ، وقتی بخشنده و رها کننده در کنار هم قرار می گیرند می بینی تمام ویژگی های یک بخشنده خوب ، یک بخشنده ای که مورد قبول و تاثیر گذار باشد پدید می آید چون واقعا هربخشنده ای تاثیر گذار نیست وقتی تاثیرگذار است که بخشش واقعی و کامل داشته باشد. دقیقا مثل سفرکردن و رهایی در کنگره60، زمانی سفر ما تمام می شود و رها می شویم که تمام کارهایی که گفته می شود را به طور کامل انجام بدهیم آن موقع است که دارو و آموزش ها تاثیر گذاراست و بخشندگی اگر قرار باشد روی زندگی من تاثیر بگذارد و روی کیفیت عمر من موثر باشد باید شرایطش را رعایت کنم دقیقا مثل شرایطی که درتعریف دنور آمده است. این مدل بخشش است که روی من وزندگی من تاثیر مثبت خواهد گذاشت.
از این که به صحبت های من گوش کردید از همه شما ممنون و سپاسگزارم.

عکاس: مسافر حسین لژیون هفتم راهنما مسافر محسن
تایپ: مسافر علی لژیون اول راهنما مسافر احمد
ویراستار: مسافر محمد لژیون سوم راهنما مسافر حمید

ارسال خبر: مسافر حبیب لژیون پنجم راهنما مسافر علیرضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .