English Version
English

با تفکر ساختارها آغاز می شود

با تفکر ساختارها آغاز می شود

یازدهمین جلسه از دوره پانزدهم سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی کاشمر به استادی مسافر مهدی، نگهبانی مسافر مجید و دبیری مسافر هادی با دستور جلسه «وادی اول و تاثیر آن روی من» در روز پنج شنبه 16 فروردین ماه 1403 ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر. از نگهبان جلسه مجید آقا سپاسگزارم که مسئولیت اداره جلسه را به من واگذار نمودند تا خدمت کنم و آموزش بگیرم. دستور جلسه این هفته (وادی اول و تاثیر آن روی من) می باشد. عنوان وادی اول به این صورت است که با تفکر، ساختارها آغاز می شود و بدون تفکر، آنچه هست رو به زوال می رود.
در زمانی که مصرف کننده مواد مخدر بودم تفکری در من شکل گرفت که باید اعتیاد خودم را درمان کنم، خسته شده بودم و از خانواده ام دوری می کردم، توسط یکی از دوستان با کنگره 60 آشنا شدم ولی هنوز به این باور نرسیده بودم که اعتیاد درمان دارد و همیشه صحبت های دوستان را به تمسخر می گرفتم.
به مرور زمان  این تفکر در من شکل گرفت و ساختاری در من ایجاد شده بود که تصمیم گرفته بودم اعتیاد را درمان کنم و از همین جا استارت درمان را زدم و وارد کنگره 60 شدم و در طول سفر اول بدون غیبت و هیچ کم و کاستی حضور داشم اما بعد از اتمام سفر اول، کم کاری کردم و در جلسات حضور نداشتم و هیچ خدمتی را هم نگرفته بودم و این یک تفکر ناقص بود که فقط به رهایی برسم.
حدود دو سال از کنگره و آموزش های سفر دوم دور بودم و تمام خلق و خوهای دوران مصرف را با خودم داشتم فقط مواد مصرف نمی کردم و حال و روز خوشی نداشتم. ولی خداوند را شکر می کنم که با همت دوستان لژیون بردسکن شروع به کار نمود و توانستم از این طریق دوباره به کنگره وصل شوم و تازه متوجه شدم که سفر کردن یعنی چه و تفکر درست به چه چیزی گفته می شود.

اگر تفکر درستی داشتم دو سال از آموزش های کنگره 60 دور نمی شدم، امیدوارم که شعب کنگره در همه شهرها افتتاح شود تا همه انسان ها بتوانند علم زندگی کردن را بیاموزند.
همیشه هر تفکری که در ذهن من شکل می گرفت بدون تحقیق و مشورت آن را عملی می کردم حتی از همسفرم هیچ نظری نمی پرسیدم و همیشه دچار مشکل می شدم که بخاطر همین فکرهای منفی خانه مسکونی خودم را فروختم که یک منبع درآمدی درست کنم و بدون تحقیق پول را در اختیار دوستم گذاشتم و سرمایه ام از بین رفت.
احساسی تصمیم می گرفتم و هیچ منطقی نداشتم. خداوند را شاکر هستم که این مسیر را پیدا کردم که بتوانم برای هر کاری مبدا، مقصد و هدف خودم را تعیین کنم. در ادامه مسیر آموزش، وارد لژیون تغذیه سالم شدم و خیلی راحت وزن خودم را 16 کیلوگرم کم کردم، قبلا باشگاه می رفتم ولی نمی توانستم وزن خودم را کاهش دهم.
بابت آموزش این تفکر درست و زکات آن باید لژیون سردار را حمایت کنیم و زکات حال خوشی را که به دست آورده ایم را باید پرداخت نماییم. تفکر سالم این است که اگر من تعهدی داده ام آن را عملی نمایم امیدوارم که به تفکری برسیم که اگر قولی به کسی می دهیم و تعهدی نسبت به سیستم داریم عملی کنیم.
در آخر تشکر می کنم از تمام خدمتگزاران کنگره 60 که تلاش نمودند تا شعبه بردسکن افتتاح شود از جمله آقای ریخته گر و همچنین حمید آقا، امیدوارم که تمام دوستان این حال خوش را تجربه نمایند. از همه شما سپاسگزارم که سکوت کردید و به صحبت های من توجه نمودید.
عکاس: مسافر حسن لژیون ششم رهجوی راهنما مسافر میثم
تایپ و ویراستار: مسافر حمید لژیون چهارم رهجوی راهنما مسافر مجید
ارسال خبر: مسافر محمد لژیون سوم رهجوی راهنما مسافر حمید
مرزبان کشیک: مسافر محسن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .