English Version
English

تفکر بدون عقب گرد

تفکر بدون عقب گرد

سلا‌م دوستان فاطمه هستم یک همسفر سال‌جدید را خدمت همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم. 

امادر مورد دستور جلسه: باتفکر ساختارها آغاز می‌گردد، بدون تفکر، آن‌چه هست روبه زوال می‌رود وادی اول‌مثل انگشت اشاره است به ما می‌گوید فکر با تفکر فرق دارد فکر هر لحظه به ذهن ما می‌آید ولی تفکر عمق فکر کردن سازنده و جهت دادن ساختار: یعنی هرچیزی که ساخته باشد ساختاره حالا چه به دست انسان یا خداوند بدون تفکر روبه زوال می‌رود: زوال یعنی نابودی سه نیرومارا در تفکر کردن یاری می‌کند القا، احیإ ،تحرک. القإ: انتقال اطلاعات القإ مثبت در کنگره مثل راهنمایان سفردومی‌ها، رهایی‌ها و تولدها، احیإ: از‌حی می‌آید یعنی زنده شده زنده کردن درکنگره مسافرهای‌ ما یا خود ما دست راهنمایان دوباره زنده می‌شویم، تحرک: از حرکت می‌آید سه نوع حرکت داریم حرکت مثبت، منفی و خنثی این وادی به ما می‌گوید باید خوب تفکر کنیم و در هر کاری واقع بین باشیم و در کارهایمان با دیگران مشورت کنیم ولی تصمیم نهایی را خودمان بگیریم تا اعتماد به نفس‌ در ما بالا برود. البته این را در نظر داشته باشیم که خلقت سازمان وتشکیلاتی است که همه چیز در آن با نهایت دقت برنامه ریزی شده وهرلحظه کنترل می‌شود ویک نیروی مافوق برآن نظارت دارد.

سلام دوستان رقیه هستم همسفر. سال نو را تبریک عرض می‌کنم خدمت جناب مهندس و خانواده بزرگ کنگره ۶۰.

تفکر مثبت، نمایانگر و هدایت کننده مسیر درست است و تفکر منفی و غلط انسان را به پرتگاه نابودی می‌کشاند، هنگامی که استارت ساختاری زده می‌شود، اگر پشت آن ساختار آینده نگری، اندیشه و تفکر سالم نباشد در آینده ای نه چندان دور، این ساختار دچار تخریب و آسیب شده و رو به زوال و نابودی می‌گذارد.

لازم و ضروری است که برای ایجاد هر ساختاری با متخصصین آن ساختار مشورت شود طبق آیه قرآن ( و امرهم شوری بینهم ) تا بسیاری از مجهولات برای سازنده روشن و معلوم گردد. 

سلام دوستان سعیده هستم همسفر با تبریک سال نو و آرزوی بهترین‌ها برای خانواده بزرگ کنگره ۶۰

وادی اول:

( با تفکر ساختارها آغاز می‌گردد و بدون تفکر آن‌چه هست رو به زوال می‌رود.)

وادی اول به ما نشان می‌دهد که یک فکر و اندیشه چگونه باعث پدید آمدن و خلق شدن می‌شود. وقتی که ما برای انجام کاری تفکر می‌کنیم می‌توانیم از نیروی القا، احیا و تحرک برای به تصویر کشیدن نقاشی در صفحه سفید که تصویر آن ذره ذره نمایان می‌شود بهره بگیریم که مفهوم آن می‌تواند هم زشت و هم زیبا و هم خوب و بد باشد این تصویرخودمان است که پدیدار می‌شود ما باید با تفکر مسیر را روشن کنیم.

پس برای رهایی از مشکلات و مسائلی که سالها دانسته یا ندانسته درگیر آن بوده ایم و زندگی ما را به سمت تاریکی ها و ناآرامی برده‌اند باید با اندیشه و تفکر مناسب ابتدا بدانیم که در کجای کار قرار داریم و به کجا باید برویم ؛ زیرا نمی خواهیم و نمی توانیم یک روزه تمامی مشکلات و مسائل خود را حل کنیم چونکه قبلاً این کار را انجام دادیم و با شکست های پیاپی مواجه شده ایم.

به راستی که نزدیک ترین و گرامی‌ترین افراد در نزد خداوند پاک ترین افراد هستند.

سلام دوستان زهرا هستم همسفر 

جناب مهندس عزیز و بزرگان دین، ما به تبعیت از کلام الله، انسان را در انجام کارهایش به تفکر و تعقل، تشویق و ترغیب می‌کنند. خداوند در کلام الله می‌گوید به نشانه‌های من دقت کنید.

تفکر یعنی فکر عمیق و سازنده، انسان‌های خردمند ابتدا تفکر می‌کنند و سخن می‌گویند و انسان های بی‌خرد بالعکس.

 و آن‌ها را ببینید که مدام در حال عذر خواهی هستند. همواره اول تفکر و بعد تعقل کنید. اصولا انسان‌های موفق هستند که در کارهایی که انجام می‌دهند دقت و تفکر داشته باشند. همان‌طور که کنگره 60 در ابتدا در وادی اول ما را با تفکر آشنایی می‌دهد و تفکر را این‌گونه تعریف می‌کند که حرکتی است از یک مجهول به یک معلوم، یا از یک مبدا به مبدای دیگر، که آن هم توسط عقل صورت می‌گیرد.

نیروها برای تصمیم درست به کمک ما می‌آیند با القا و زنده کردن و معجزه و تشویق انسان‌ها به تفکر، افسوس که انسان دیر متوجه می‌شود. 

ما همواره باید جوری تفکر کنیم که عقب گرد نکنیم و همواره به نظم و نظام خلقت دقت کنیم که چقدر هوشمندانه آفریده شده آن موقع در ما قوت قلبی ایجاد می‌شود‌.

سلام دوستان سمیه هستم یک همسفر

وادی اول: ((با تفکر ساختارها آغاز می‌گردد بدون تفکر آنچه هست رو به زوال می‌رود)) 

در این وادی آقای مهندس تفکر و فکر کردن را به ما آموزش می‌دهد که قبل از انجام دادن هر کاری باید در مورد آن موضوع فکر کنیم و بعد آن را اجرا کنیم که به نتیجه مطلوبی برسیم هر کاری که ما در زندگی انجام می‌دهیم یک ساختار است چیزی که در حیات ساخته شده و ما از آن‌ها استفاده می‌کنیم قبل از ساخته شدن یک تفکر در مورد آن شده و بعد ساخته شده است. اگر تفکر مثبت داشته باشیم مافوق ما را در جهت مثبت هدایت و یاری می‌کند و اگر تفکر منفی داشته باشیم بالعکس آن، الان من بعد از ورود به کنگره فهمیدم که هر مشکل و مسئله‌ای که در زندگی به وجود آمده بود به خاطر اندیشه و تفکر اشتباه خودمان بوده است.

سلام دوستان مریم هستم یک همسفر

درباره دستور جلسه با تفکر ساختار آغاز می‌گردد بدون تفکر آن‌چه هست رو به زوال می رود، فکر با تفکر فرق می‌کند. برای مثال من نشستم یا مشغول کاری هستم هزاران فکر میاد تو سرم من تو چند ثانیه می‌توانم بی‌نهایت فکر کنم ولی در تفکر باید به یک چیز تمرکز داشته باشم فکر کنم و به انجام برسانم. برای مثال اگه می‌خواهم ماشین عوض کنم ببینم آیا پولش دارم، شرایط برام مهیا است مثلا منی که ماهی ۲۰میلیون درآمد دارم می‌توانم ماهی ۳۰ میلون قسط ماشین پرداخت کنم.

سلام دوستان زینب هستم همسفر

وادی اول: با تفکر ساختارها آغاز می‌گردد، بدون تفکر آنچه هست رو به زوال می‌رود. بهتر است بدانیم برای به وجود آوردن و یا خلق کردن چیزی قدم اول یک تفکر یا اندیشه است پس اول باید یاد بگیریم تفکر کنیم .

همه چیز ابتدا مانند صفحه سفید نقاشی‌ست سپس کم‌کم تصویر پدید می‌آید و از معنی آن زشت و زیبا و خوب و بد به‌وجود می‌آید.

بیماران اعتیاد سال‌هاست درگیر مواد مخدر یا الکل هستند و زندگی خود و اطرافیانشان را رو به نابودی کشاندند، دانسته و ندانسته هیچ فرقی ندارد. مخاطبان این وادی کسانی هستند که خواهان رهایی از شر غول اعتیادند. در این مقطع کافی‌ست بدانیم کجا کار هستیم هدف ما چیست؟ و مقصد کجاست. اصلا لازم نیست یک شبه تمام مشکلات را حل کنیم، زیرا بارها این اقدامات را انجام دادیم ونتیجه‌ای نگرفتیم.

‌پیشرفت بیماری اعتیاد در ما نشان دهنده این است که ما تا به حال درست فکر نکرده‌ایم و به این طریق هر چه که داشتیم از دست داده‌ایم چه مادی چه معنوی. ما در این وادی یاد می‌گیریم یک نقشه بسیار دقیق و حساب شده که برگشت نداشته باشد ترسیم نماییم و با آن به غول اعتیاد حمله کنیم. دید ما باید به اعتیاد واقع‌بینانه باشد تا بتوانیم مشکلات خود را به آرامی حل کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

 

تایپ: همسفر فاطمه رابط سایت لژیون دوم

ویرایش و درج: همسفر سکینه رهجو راهنمای محترم همسفر عاطفه لژیون چهارم

همسفران نمایندگی قیدار

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .