English Version
English

باید به تفکری سالم برسیم

باید به تفکری سالم برسیم

هفتمین جلسه از دور بیستم کارگاه‌های آموزشی، خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی اسلامشهر با استادی مسافر ابوالفضل و نگهبانی مسافر مجید و دبیری مسافر باقر با دستور جلسه "وادی اول و تأثیر آن روی من" روز چهارشنبه‌ ۱۵ فروردین ‌۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خداوند را شاکر و سپاسگزار هستم که امروز و در اولین جلسه از سال جدید این توفیق حاصل شد به لطف راهنمای گرامی خودم آقای اسماعیل نظری، بنده بتوانم امروز در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم، از نگهبان جلسه نیز بسیار سپاسگزارم و کمال تشکر را دارم، سال نو را خدمت همه دوستان تبریک عرض می‌نمایم و آرزوی بهترین‌ها را برای همه دوستان از خداوند متعال آرزومندم. اما در مورد دستور جلسه وادی اول و تاثیر آن روی من با تفکر ساختارها آغاز می‌گردد بدون تفکر آنچه هست رو به زوال می‌رود. 

دوستان همه ما باید این موضوع را خوب بدانیم و در کنگره۶۰ این را یاد بگیریم که قبل از انجام هر کاری خوب تفکر نماییم که سرانجام کارهایی که انجام می‌دهیم نتیجه خوبی به همراه داشته باشد. بنده قبل از ورود به کنگره هیچگاه تفکر درستی نداشتم ولی در کنگره این را آموختم برای اینکه بتوانم به زندگی خود سر و سامانی بدهم باید قبل از انجام هر کاری تفکر نمایم، تفکر یعنی حرکت از یک مجهول به یک معلوم، باید به تفکری سالم برسیم و بدانیم اگر می‌خواهیم نتیجه کارهایمان به سرانجام خوبی ختم شود در مورد کارهای خود تفکر نماییم در وادی اول به خوبی اشاره شده است که همه چیز در ابتدا مثل صفحه سفید نقاشی می‌باشد و این من هستم که می‌توانم نقشی زیبا و یا تصویری زشت را ترسیم نمایم، بهتر است حال که در کنگره قرار گرفته‌ایم بهترین تصویر را بکشیم و نقاشی نماییم و زندگی خود را سامان دهیم، امیدوارم همه دوستان سفر اولی در سال جدید بتوانند با موفقیت وارد سفر دوم بشوند. در پایان خداوند را شاکر هستم که به واسطه آموزش‌های کنگره می‌توانند تصمیمات مهمی و درستی در زندگی خود بگیرم و همه این‌ها را مدیون جناب آقای مهندس و راهنمایی‌های راهنمای گرانقدر خود آقای اسماعیل نظری می‌باشم از اینکه به صحبت‌های من توجه نمودید از همه شما عزیزان سپاسگزارم. 

تنظیم، ویرایش و ارسال: مسافر میثم

عکس: مسافر رضا لژیون سوم 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .