English Version
English

تعطیلات، زمان بازسازی روح و جسم

تعطیلات، زمان بازسازی روح و جسم

به نام خالق هستی بخش. دستور جلسات در کنگره ۶۰ هر یک به شکلی کلید و راهگشای زندگی ما و تلنگُریست تا عمیق‌تر مفهوم زندگی و اتفاقات پیرامون را لمس کنیم و درک صحیحی از آن داشته باشیم، به جهت بالا بردن کیفیت زندگی.

در رابطه با دستور جلسه از تعطیلات چگونه استفاده می‌کنم ابتدا باید درک کنیم که تعطیلات به چه علّت در زندگی موجودات پایه‌گزاری شده است؛ زیرا استراحت در طبیعت موجودات زنده، نهادینه شده است؛ حتّی گیاهان هم در زمستان به خواب می‌روند تا در بهار با ذخیره انرژی لازم به رشد و شکوفایی دست پیدا کنند.

تعطیلات زمان مناسبی است تا با فاصله گرفتن از روزمرگی‌ها و مشغله‌های ذهنی به علایق خود و کارهایی که در روال عادی زندگی به ناچار از آن پرهیز می‌نماییم، بپردازیم و به‌عنوان یک زمان برای بازسازی روح و جسم به آن بنگریم و به‌درستی از آن بهره ببریم.

در کنگره ۶۰ تعطیلات با اهداف خاصی در برنامه سالانه، لحاظ شده است؛ مانند زمانی برای استراحت و پرداختن به امورات شخصیِ خدمتگزارن کنگره ۶۰ یا فرصت دادن به رهجویان کنگره ۶۰ برای اینکه زمانی را برای رفتن به درون خود داشته باشند و با استفاده از این فُرجه از منابع آموزشی، بیشتر بهره ببرند.

رسیدن به پایان سال و شروع دوره تعطیلات مانند وادی سیزدهم (پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگری است) می‌باشد؛ باید با خود تفکر کنیم، در سالی که گذشت چه میزان اندوخته در کوله‌‌بار خود گذاشتیم و در تعطیلات با تفکر صحیح مانند آموخته‌های‌مان در وادی اوّل قوی‌تر پیش رویم، زیرا ما با گذر زمان، بیشتر می‌آموزیم و تعطیلات، زمان مناسبی است به جهت اینکه، آموزش‌های دریافتی را با برنامه‌ریزی به کار ببریم و از تک‌تک لحظات تعطیلات استفاده درست داشته باشیم.

امیدوارم سال جدید پایان چالش‌ها و رسیدن به حال خوش برای همه عزیزان باشد و در این تعطیلات و دوری از کنگره ۶۰ بیشتر قدردان ساعت‌های طلایی حضور در آن مکان مقدس باشیم.
با آرزوی سلامتی و سالی نیکو برای همه ...

نویسنده: همسفر متین، نمایندگی گیلان، رشته ورزشی والیبال
ویرایش: همسفر هانیه (لژیون ششم)
عکس: همسفر آنوشا (عکاس خبری)
ارسال: راهنما همسفر بنفشه نمایندگی خواجو
گروه ورزش همسفران کنگره ۶۰

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .