English Version
English

باید از سختی‌ها عبور کنیم

باید از سختی‌ها عبور کنیم

چهاردهمین جلسه از دور دهم کارگاه‌های آموزشی، خصوصی کنگره۶۰ نمایندگی اسلامشهر با استادی مسافر خیرالله و نگهبانی مسافر میلاد و دبیری مسافر قربانعلی با دستور جلسه"از تعطیلات چگونه استفاده می‌کنم؟" در روز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شاکر هستم که امروز قسمت شد تا در این جایگاه خدمت نمایم و از شما دوستان آموزش بگیرم، همچنین از نگهبان جلسه و راهنمای بسیارخوبم آقای حسین شکوری بسیار متشکرم. ابتدا ماه رمضان و فرا رسیدن عید نوروز را خدمت همه خدمتگزاران و مسافران کنگره‌۶۰ تبریک عرض می‌نمایم و آرزوی بهترین‌ها را برای همه شما آرزومندم. و چون آخرین جلسه سال ۱۴۰۲ می‌باشد یک تشکر ویژه از ایجنت محترم این دوره و دور قبل، مرزبانان و همه راهنمایان و خدمتگذاران شعبه اسلامشهر بابت همه خدماتی که در این شعبه انجام می‌دهند دارم.

اما در مورد دستور جلسه، از تعطیلات چگونه استفاده می‌کنم؟ باید بگویم تعطیلات امسال مصادف شده است با ماه مبارک رمضان همه ما قبل از اینکه سفر خود را در کنگره ۶۰ شروع کنیم چه برای ایام ماه رمضان، چه برای تعطیلات نوروز، همیشه برای خود برنامه‌هایی داشتیم که در راستای کارهای ضد ارزشی، مصرف مواد و غیره بود. ولی اکنون که به عنوان یک مسافر وارد کنگره ۶۰ شده‌ایم دیگر قضیه کمی متفاوت است زیرا اکنون به واسطه آموزش‌ و دانایی که در کنگره ۶۰ کسب نموده‌ایم دیگر نمی‌توانیم به مانند سال‌های قبل در مسیر ضد ارزش‌ها حرکت کنیم بلکه باید گوش به فرمان راهنما باشیم تا بتوانیم به سلامت از سفر اول عبور کرده و وارد سفر دوم بشویم. 

مسافری که در سفر اول می‌باشد باید یک سری چیزها را رعایت نماید و فراموش نکند بدن ما دیگر به مواد مخدر عادت ندارد، یا با داروی اوتی سازگار شده یا در حال سازگاری می‌باشد تا سیستم ایکس ما بازسازی شود، پس دیگر نیازی به مواد مخدر و داروی بیشتر ندارد، پس ما باید همه این‌ موارد را رعایت کنیم و از آموزش‌های کنگره استفاده نماییم و از منابع عظیمی که در اختیار داریم بی‌بهره نمانیم، به نظر من بهترین کار برای یک سفر اولی در طول تعطیلات این است که هر آن چیزی که راهنمای خود گفته را کاربردی نماید، نوشتن سی‌دی‌های عقب افتاده و خواندن منابع آموزشی کنگره می‌تواند بخشی از تعطیلات ما را پر کند، همچنین قرار نیست که ما تمام تعطیلات را در خانه بمانیم، بلکه می‌توانیم به همراه خانواده از پارک‌ها و فضاهای داخل شهر خودمان به خوبی استفاده نماییم و در کنار آنها لذت ببریم. 

بنده همیشه در طول سفر اول گوش به فرمان راهنما بودم و به واسطه همین گوش به فرمان بودن و رعایت کردن قوانین موفق شدم از سفر اول عبور کنم و وارد سفر دوم بشوم، قطعاً دوری از کنگره برای همه ما سخت می‌باشد ولی باید از این سختی‌ها عبور کنیم تا کار آزموده شویم و به درمان برسیم، در پایان امیدوارم که همه ما از تعطیلات لذت ببریم و بعد از ایام نوروز همدیگر را سالم و سلامت ملاقات کنیم، از اینکه به صحبت‌های من توجه نمودید از همه شما عزیزان سپاسگزارم.

تنظیم، ویرایش و ارسال: مسافر میثم

عکس: مسافر رضا لژیون سوم 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .