English Version
English

تغییر نگرش نسبت به تعطیلات باعث لذت واقعی

تغییر نگرش نسبت به تعطیلات باعث لذت واقعی

نهمین جلسه از دوره هشتاد و ششم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره60 به نمایندگی شعبه آکادمی با استادی راهنما مسافر سیروس، نگهبانی مسافر سینا و دبیری مسافر محمد حسین با دستور جلسه " از تعطیلات چگونه استفاده می کنیم " دوشنبه 28  اسفند 1402 ساعت 17 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان سیروس هستم، یک مسافر. از نگهبان محترم تشکر می کنم که به من اجازه دادند در این جایگاه خدمت نمایم.
خدمت کردن به انسانها لیاقت زیادی می خواهد. خداوند را شاکرم که لیاقت و اجازه خدمت به شما عزیزان را دارم. کسانی که در این جلسه آخر کنگره در سال 1402 حضور دارند و برای درمان خود اهمیت قائل شدند مسلما به رهایی و درمان خواهند رسید و جواب این کار خود را خواهند گرفت.
ما در کنگره خیلی چیزها را یاد می گیریم. از آداب معاشرت و غذاخوردن تا نحوه درست برخورد با خانواده و همسر. البته که این کارها را به نظر خودمان قبل از کنگره انجام می دادیم ولی هیچ کدام کاملا صحیح و عمل سالم نبوده. کنگره دید من را به تمام مسائل پیرامونم تغییر داد. همانطوری که نگاه ما به تریاک به عنوان یک ماده مخدر تغییر کرد و از آن به عنوان داروی درمان یاد می شود، با آموزش هایی که از کنگره می گیریم دید ما نسبت به تعطیلات هم تغییر می کند.
اگر بعد از ورودمان نگاه ما به اطراف مان عوض نشد، مطمئنا یک جای کار ما ایراد دارد و آموزشهای داده شده را به درستی دریافت نکردیم. وقتی یک دستور جلسه با عنوان چگونه از تعطیلات استفاده کنیم داریم، یعنی این مساله هم مانند دستورجلسات دیگر بسیار مهم و حیاتی است.
همه چیز زندگی ما با تفکر و حساب کتاب است. هبچ اتفاقی نباید بدون تفکر انجام شود. باید برای تک تک روزهای زندگی مان برنامه ریزی داشته باشیم. باید بدانیم که چه کاری برای ما درست است و آن را انجام دهیم.
برای یک سفر اولی که نباید به مسافرت برود، امسال با ماندن در خانه می تواند بهترین تعطیلات در طول زندگی اش باشد. به شرط آنکه این تغییر نگرش در او ایجاد شده باشد. باید برای چرایی تک تک اعمالی که انجام می دهیم یک جواب داشته باشیم و برنامه ریزی نماییم.
امیدوارم سال خوبی را آغاز کنید و در شروع سال جدید کینه و نفرت را کنار بگذاریم و با گذشت و بخشش به استقبال سال جدید برویم.

از اینکه به سخنان من گوش دادید متشکرم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .