English Version
English

در کنار خانواده از تعطیلات لذت ببریم

در کنار خانواده از تعطیلات لذت ببریم

یازدهمین جلسه از دوره نهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی اسلامشهر با استادی مرزبان محترم مسافر سعید و نگهبانی مسافر جبرئیل و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه "از تعطیلات چگونه استفاده می‌کنم؟" ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شاکر هستم که در این جایگاه قرار گرفتم تا از شما عزیزان آموزش بگیرم و امیدوارم که خدمتگزار خوبی باشم. ماه مبارک رمضان را خدمت همه شما عزیزان تبریک عرض می‌نمایم و آرزوی بهترین‌ها را در این ماه عزیز برای شما از خداوند خواستارم، قبل از این‌که بخواهم در مورد دستور جلسه صحبت کنم می‌خواهم از همه کسانی که در این ماه در شعبه اسلامشهر در حال کمک هستند تا بتوانیم به بهترین شکل این ماه مبارک را اجرا کنیم و این سنت افطاری دادن را داشته باشیم بسیار متشکرم، و انشالله با حمایت‌هایی که خیلی از دوستان انجام داده‌اند بتوانیم پرقدرت به کار خود ادامه بدهیم. 

اما در مورد دستور جلسه، چگونه از تعطیلات استفاده می‌کنم؟ کنگره ۶۰ سه دهه می‌باشد که به کار خود پر قدرت ادامه می‌دهد، فکر می‌کنم تا سال ۹۷ تعطیلاتی در کنگره ۶۰ نداشتیم و آقای مهندس می‌فرمودند که کنگره مثل بیمارستان می‌ماند و نباید تعطیل شود ولی در سال‌های اخير ایشان به این نتیجه رسیدند که کنگره به آن بلوغ فکری رسیده است که افراد بتوانند به تعطیلات بروند. و این اتفاق تنها به خاطر آموزش‌هایی بود که آقای مهندس به همه ما در طول این سال‌ها در کنگره۶۰ داده‌اند. برای همین این دستور جلسه به لیست دستور جلسات کنگره اضافه شد، در مورد سفر اولی‌ها و کسانی که در حال درمان هستند چیزی که مشخص است قطعاً باید گوش به فرمان راهنمای خود باشند که او چه می‌گوید و آنها چه کاری باید انجام بدهند و من نمی‌توانم توصیه خاصی به آنها داشته باشم، اما چیزی که یک سفر اولی نباید فراموش کند این است که دارویی که او مصرف می‌کند و برنامه‌ای که راهنما به او داده است به اندازه شرایط آب و هوایی همان شهر یا منطقه می‌باشد. و قطعاً اگر به مسافرت برود به مشکل بر خواهد خورد. دوستان ما باید در طول تعطیلات کاملاً در اختیار خانواده باشیم و در چهارچوبی که برای ما چه به عنوان یک سفر اولی و چه سفر دومی وجود دارد در کنار آنها از تعطیلات لذت ببریم و جبران زمان مصرف مواد خود را بکنیم و آنها را تنها نگذاریم زیر در آن زمان در گوشه‌ای خلوت در حال مصرف مواد بودیم، پس باید حال که به درمان رسیده‌ یا در حال درمان هستیم رفتار گذشته خود را جبران نماییم. 

 تعطیلات نوروز می‌تواند بهترین فرصت برای کسانی باشد که سی‌دی‌های عقب افتاده دارند، همچنین همه در این زمان می‌توانیم از منابع آموزشی کنگره به خوبی استفاده نماییم، و این را فراموش نکنیم اگر آموزش کافی ندیده باشیم، این امکان برای همه وجود دارد که از مسیر ارزش‌ها خارج شویم و به سمت ضد ارزش‌ها برویم پس بهتر است مراقب خودمان باشیم و گوش به فرمان راهنما، در این مدت مشخص می‌شود که هر شخص به چه میزان آموزش دیده است و می‌تواند آن را کاربردی نماید. در پایان نیز پیشاپیش فرا رسیدن عید نوروز را خدمت همه شما دوستان تبریک عرض می‌نمایم و آرزوی بهترین‌ها را برای شما دارم از این‌که به صحبت‌های من توجه نمودید از همه شما عزیزان سپاسگزارم.

 تنظیم، ویرایش و ارسال: مسافر میثم 

عکس: مسافر رضا لژیون سوم 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .