English Version
English

کمک به اهداف و تحقیقات کنگره با مشارکت مالی

کمک به اهداف و تحقیقات کنگره با مشارکت مالی

جلسه چهارم از دوره‌ی ششم سری جلسات لژیون سردار نمایندگی زنجان ویژه‌‌ی مسافران با استادی مسافر حسن، نگهبانی راهنمای تازه‌واردین مسافر یحیی و دبیری مسافر مهرداد با دستور جلسه‌ی نقش خدمت مالی در دست‌آوردهای علمی کنگره در روز پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۴:۳۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حسن هستم یک مسافر، خداوند را شاکر و سپاسگزارم که توفیق حضور و کسب آموزش در کنگره۶۰ را به من عنایت فرموده است، از نگهبان و دبیر لژیون سردار تشکر می‌کنم که اجازه دادند، در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت کنم.

در ابتدا از جناب مهندس صمیمانه تشکر می‌کنم که چنین بستری را فراهم نمودند که من به درمان و حال خوش برسم، در زمان مصرف در حالت بسیار نامناسبی بودم و حال خوش امروزم را مدیون جناب مهندس هستم؛ همچنین از راهنمای خودم آقا سعید، راهنمای ویلیام وایت آقا سینا و تمامی اساتید و خدمتگزاران نمایندگی زنجان صمیمانه تشکر می‌کنم.

دستور جلسه‌ی امروز لژیون سردار نقش خدمت مالی در دست‌آوردهای علمی کنگره۶۰ می‌باشد، اگر بخواهیم به عمق خدمت و لطفی که جناب مهندس به ما کرده‌اند، دقیق نگاه کنیم، می‌بینیم که جناب مهندس می‌توانستند متد بی‌نظیر DST را با دریافت مبالغ هنگفتی در اختیار دیگران بگذارند، ولی ایشان به رایگان و بدون هیچ چشم‌داشتی دانش و علم خود را در اختیار همگان قرار دادند و چنین عملی قطعا نتیجه‌ی حس خوب و نگرش خیرخواهانه و عالمانه‌ی جناب مهندس بود.

علم و دانش کنگره۶۰ بسیار مهم است و تحقیقات کنگره۶۰ در راستای خدمت به همه‌ی دردمندان و کشف مسیر درمان برخی از بیماری‌های صعب‌العلاج است، تمامی هزینه‌های تحقیقات کنگره۶۰ از خود اعضای کنگره تامین می‌شود و حتی شاهد آن هستیم که کنگره۶۰ در حال ساخت یک دانشگاه است و همه‌ی ما می‌توانیم در پیشرفت و ارتقای کنگره و خدمت به دیگران، با مشارکت مالی سهیم باشیم.

بنابراین ما بایستی این مطلب مهم را بدانیم که کنگره در حال انجام چه خدمات بزرگی است و ما هم می‌توانیم با مشارکت مالی سهمی هر چند کوچک در اعتلای کنگره۶۰ و دستیابی به اهداف آن داشته باشیم.

تقویت پایه‌های مالی یک سیستم بسیار مهم و حائز اهمیت است و در حال حاضر اگر شاهد هستیم که نمایندگی زنجان توانسته است؛ برای خود زمین داشته باشد، به خاطر مشارکت تمامی مسافران و همسفران بود که در جشن گلریزان مشارکت داشته‌اند.

از خداوند می‌خواهم که به من هم توفیق دهد که بتوانم در جایگاه پهلوانی قرار بگیرم، من امسال در جشن گلریزان مبلغ مورد نیاز جهت دنور شدن را تعهد کردم و امیدوارم که در آینده بتوانم به جایگاه پهلوانی نیز برسم.

البته به نظر من مهم‌تر از دستیابی به جایگاه‌های دنور و پهلوانی، این است که ما ظرفیت این جایگاه‌ها را داشته باشیم و به این موضوع مهم پی ببریم که کنگره به پول و مبالغی که ما پرداخت می‌کنیم، نیاز ندارد و این ما هستیم که نیازمند خدمت در کنگره هستیم؛ دلیل این امر این است که خدمت در کنگره۶۰ به خصوص خدمت مالی به رشد و آموزش انسان کمک شایانی می‌کند و منجر به حال خوش و خوب می‌شود.

اگر بخواهم از خودم مثال بزنم، من پس از رهایی حال خوبی نداشتم و تنها چیزی که باعث شد که من به حال خوبی برسم، خدمت کردن بود؛ خدمت در کنگره و به خصوص خدمت مالی به انسان انرژی فراوانی می‌دهد و به نظر من کنگره۶۰ منبع انرژی است و ما باید همواره سعی کنیم که از کنگره انرژی لازم را دریافت کنیم. از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید از همه‌ی شما متشکرم.

خدمتگزاران سایت نمایندگی زنجان:
تایپ و ویراستار: مسافر شهرام از لژیون ششم
ارسال: مسافر مرتضی مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .