English Version
English

پیشکسوت در کنگره کسی است ، که بتواند حال تو را خوب کند

پیشکسوت در کنگره کسی است ، که بتواند حال تو را خوب کند

سومین جلسه از دوره دوم سری جلسات کارگاه های آموزشی عمومی نمایندگی شوشتر و لژیون دزفول ویژه مسافران و همسفران به استادی دیده بان محترم اصغر منصوری و نگهبانی ایجنت گرامی مسافر علی ، و دبیری مسافر قاسم با دستور جلسه «جشن دیده بان و الهام از رمضان» در روز یکشنبه ۱۳ / اسفند ماه/ ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان اصغر هستم مسافر؛ خوشحالم که امروز در بین شما و در نمایندگی شوشتر هستم. در ابتدا بگویم شهر بسیار زیبایی دارید و امیدوارم که قدر این شهر و زیبایی و نمایندگی کنگره ۶۰ در شوشتر را بدانيم پیشاپیش ماه مبارک رمضان راتبرک می گویم و هرکس می تواند باانجام دادن قوانین وحرمت ماه رمضان به اندازه عمل خود دریافت داشته باشددر کنگره ۶۰ هم تفاوت درست سفر کردن و میزان دریافت ما از کنگره بستگی به عمل وانجام دادن قوانین و حرمت می باشد از نظر خداوند هم کسانی به خدا نزدیک‌ترند که تقوایشان بیشتر باشد.

آقای مهندس همیشه می‌فرمایند پیشکسوت در کنگره کسی است ، که بتواند حال تو را خوب کند ، و بتواند خیر برساند . حالا ممکن است این فرد یک سفر اولی باشد. هفته دیده‌بان را به همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم ، امیدوارم این جشن‌ها که به خاطر شکرگزاری در کنگره برگزار می‌شود برای همه ما سرشار از دریافت و الهام باشد . خداوند در کلام الله می‌فرمایند کسی که شکرگزار باشد من به او نعمت فراوان عطا می‌کنم . آیا من به کنگره نیاز دارم یا کنگره به من؟ این منم که به کنگره نیازمندم پس موظفم که قوانین و حرمت‌های کنگره را رعایت کنم ، تا بزرگ شوم . این قوانین همان قوانین هستی هستند که آقای مهندس به زبان ساده آنها را در کنگره برای ما بیان فرموده‌اند؛ در کنگره از همان روز اول به ما از نظر مالی کمک می‌شود، البته شایدما متوجه نباشیم . ولی از همان روز اول مواد از ما گرفته می‌شود و داروی OT که قیمتش بسیار پایین است جایگزین می‌شود . این اولین سود مادی کنگره است . در کنگره هرچه قدم برداریم دریافت می‌کنیم ، همین دستور جلسه این هفته یعنی به ما الهام می‌شود . همانطور که در ماه مبارک رمضان به آقای مهندس الهام شد و روش  DST را کشف کردند . الهام یعنی دریافت ، حال باید ببینیم ما در کجای کار ایستاده‌ایم و به خواست ما بستگی دارد . با اولین تغییر در کنگره خداوند مزد ما را می‌دهد ، چون این وعده خداوند است و وعده خداوند دروغ نیست ، خداوند سریع الحساب است.

آقای مهندس به ما آموخت که همه چیز را در درون خود پیدا کنیم و در مسیر ارزش‌ها قدم برداریم و کافیست خداوند را صدا بزنیم تا به ما الهام درست بشود. در کنگره الهامات مثبت فراوان است چون مسیر درست است، این به من بستگی دارد که چه مقدار دریافت می‌کنم ، چقدر حرمت‌ها و قوانین را رعایت می‌کنم . همه ما خودمان می‌دانیم که خواست درونی‌مان چیست؟ برای چه چیز آمده‌ایم؟ اگر واقعاً برای درمان و آموزش آمده باشیم قطعاً به ما الهامات مثبت خواهد رسید . در انتها لازم است یادآور شوم که امتحان راهنمایی نزدیک است . تلاش کنید ، تا در امتحان موفق شوید و تنها در این صورت است که می‌توانید زکات رهایی خود را پرداخت کنید . امیدوارم همه ما به دنبال انجام عمل سالم باشیم . متشکرم.

 ارسال گزارش: همسفر مهزیار

گروه سایت لژیون دزفول

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .