English Version
English

آشتی کردن با طبیعت

آشتی کردن با طبیعت

جلسه دهم از دوره چهارم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ لژیون دزفول، با استادی ایجنت محترم راهنما مسافر پژمان، نگهبانی مسافر امین و دبیری مسافر ابراهیم، با دستور جلسه درختکاری جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت 8 صبح در پارک پردیس دزفول آغاز به کار کرد.
 

سخنان استاد:

سلام دوستان پژمان هستم یک مسافر.
هفته درختکاری را به همه عزیزان تبریک می‌گویم، شاید قبل از اینکه من وارد کنگره بشوم به این مسائل خیلی اهمیت نمی‌دادم و اصلاً به آن‌ها توجهی نمی‌کردم تا وقتی‌که وارد کنگره شدم، آموزش‌های کنگره زمانی خودش را نشان می‌دهد که من بیایم در دنیای بیرون هم یک کار مثبتی را انجام بدهم تا زمانی که آن آبادانی در درون من اتفاق نیفتد امکان ندارد که من احساسی نسبت به دنیای بیرونم داشته باشم.
من می‌خواهم کمی از گذشته خودم بگویم، آن چیزی که در کنگره برای من اتفاق افتاده است در آخر سفر اول که بودم همین داستان درختکاری و اردوی درختکاری بود، سال اولی که ما رفتیم این کار را انجام دادیم هیچ احساسی نسبت به این مسئله نداشتم که طبیعت چیست؟ درختکاری چیست؟ و اصلاً چرا من باید این کار را انجام بدهم؟ و یک کاری بود از روی اجبار ولی بیشتر که در مسیر کنگره با آموزش‌ها آشنا شدم بعدازآن تغییر حس برای من اتفاق افتاد و فهمیدم که کنگره اصلاً برای چه دارد این کار را انجام می‌دهد و اینکه من چرا باید این کار را انجام بدهم.

زمانی که انسان در مسیر نیروی منفی است خیلی مسائل برایش کم‌اهمیت است و زیبایی برایش ندارد تا اینکه بیاید در مسیر حرکت کند که در مسیر انسانیت باشد، هر شخصی که در مصرف مواد مخدر است قطعاً در جهت نیروی منفی دارد حرکت می‌کند، شاید این قابل‌باور نباشد شاید آن جن درون برای مصرف‌کننده‌های خارج کنگره خیلی مهم نباشد و آن را زیاد جدی نگیرند این مسائل را جدی بگیرید تا از مسیرتان خارج نشوید تا زمانی که در مسیر صراط مستقیم قرار نگیرید، هیچ اتفاقی برای شما نخواهد افتاد.
من فکر می‌کنم آشتی کردن با طبیعت اتفاق‌های خوبی را برای من رقم می‌زند همین درخت کاشتن و در مسیر کنگره حرکت کردن این را برای من رقم می‌زند امیدوارم که همه ما بتوانیم در صراط مستقیم قرار بگیریم.
ما کار دیگری نمی‌توانیم انجام بدهیم در این مسیر، در کنگره یک راهنما، یک سفر دومی، فقط می‌تواند حسش را انتقال بدهد و بگوید که مثلاً این‌طرف دیوار هم خبری هست و این‌طرف داستان هم خبر خوبی هست و دیگر همه چیز بستگی به خود شخص دارد.
از این‌که به صحبت‌های من گوش کردید ممنونم.

گروه سایت لژیون دزفول

عکاس و تایپ گزارش: مسافر مهدی

ارسال گزارش: همسفر مهزیار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .