English Version
English

هر دیده‌بانی وظایف خاص خودش را دارد

هر دیده‌بانی وظایف خاص خودش را دارد

چهاردهمین جلسه از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزش خصوصی هم‌سفران آقا، نمایندگی شادآباد؛ به استادی مسافر محمود، نگهبانی همسفر خسرو و دبیری موقت همسفر اردلان؛ با دستور جلسه "هفته دیده‌بان" پنجشنبه 3 اسفندماه ۱۴۰۲، ساعت ۱۵:۰۰ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محمود هستم یک مسافر

ضمن تشکر از شما خدا را شاکرم که امروز در این جایگاه قرار گرفته‌ام. این هفته را به آقای مهندس به عنوان بنیان کنگره ۶۰، خانم آنی اولین همسفر و دیده‌بان کنگره۶۰، استاد جهان‌بینی کنگره۶۰ یعنی آقای امین و دیگر دیده‌بان‌ها و شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم. دیده‌بان در زبان عامیانه معنی متفاوتی نسبت به کنگره۶۰ دارد. اشخاصی که در کنگره۶۰ دیده‌بان می‌شوند، در تمام امور کنگره دخیل هستند. ایشان نقش قانون‌گذار را در کنگره ایفا می کنند و همچنین نظارت بر اجرای قوانین دارند. هرکسی در کنگره۶۰ خدمت می کند، دارای یک جایگاهی است و به میزانی که جایگاه بالاتر باشد، مسولیت ها بیشتر هستند. بالاترین جایگاه خدمتی را در کنگره، دیده‌بان ها دارند و جایگاه بالاتر از آن ها را آقای مهندس دارند. اعضای کنگره۶۰ هرچه بیشتر تزکیه و پالایش را درون خودشان انجام دهند، توانایی این را پیدا می کنند که جایگاه بالاتری را تجربه کنند.
من طی این سال‌ها توفیق خدمت در جایگاه‌های متفاوتی را داشته‌ام و همین باعث شده که تجربیات زیادی دررابطه‌با دیده‌بان‌ها داشته باشم و مطالب بسیار زیادی را از ایشان یاد گرفته و سعی کرده‌ام که عدالت، معرفت و عمل سالم را در هر جایگاهی که هستم رعایت کنم.
هر دیده‌بانی وظایف خاص خودش را دارد و به‌هیچ‌وجه هیچ‌کدام از دیده‌بان‌ها در کار دیده‌بان دیگر دخالت نمی‌کند و حتی اگر کسی درباره دیده‌بان دیگری با آن‌ها صحبت کند، آن شخص را به دیده‌بان مربوطه ارجاع می‌دهند. دیده‌بان انضباطی، دیده‌بان اوتی، دیده‌بان راهنماها، دیده‌بان تازه‌واردین، دیده‌بان لژیون سردار و تمام دیده‌بان‌های دیگر هرکدام وظایف و مسئولیت‌های مخصوص آن جایگاه را دارند. ممکن است یک روزی برسد که من در کنگره ۶۰ نباشم ولی کنگره به کار خودش ادامه می دهد و پابرجاست. به همین دلیل است که قوانین بسیار مهم هستند و باید به آن ها عمل کرد. از اینکه به صحبت های من گوش دادید تشکر می‌کنم.

تایپ و ویراستاری: همسفر مهرداد

همسفران آقا، نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .