English Version
English

باید تمام اطلاعاتمان به روز رسانی شود و باید مسلح شویم به سلاح علم

باید تمام اطلاعاتمان  به روز رسانی شود و باید مسلح شویم به سلاح علم

جلسه نهم از دوره چهارم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ لژیون دزفول، با استادی دستیار دیده بان راهنما مسافر محمد، نگهبانی مسافر امین و دبیری مسافر ابراهیم ، با دستور جلسه « هفته دیده بان » جمعه مورخ ۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ رأس ساعت ۸:۰۰ صبح در پارک پردیس دزفول آغاز به کار نمود.
سخنان استاد:
سلام دوستان محمد هستم یک مسافر.
خیلی خوشحالم که در لژیون دزفول هستم و آموزش می‌گیرم.
صبح موقعی که همه انسان‌های عادی و مصرف کننده خواب هستند ما اینجا هستیم و آموزش می‌گیریم.
هفته دیده‌بان را در راس به آقای مهندس اولین دیده‌بان کنگره ۶۰ و خانواده محترمشان تبریک عرض می‌کنم؛ در مورد کسانی صحبت کنیم و کسانی را ببینیم که شاید در طول سال سعادت دیدار آنها را نداریم.
یک روزی شماها اینجا صادر کننده راهنما خواهید بود، در اطراف خودتان این اصلاً دور از دسترس نیست همانطور که برای اهواز پیش آمد برای تهران پیش آمد و ما الان شاخه‌های آن رودخانه و آن اقیانوس هستیم و امیدوارم که شاهد آن لحظه باشیم.
این اصلاً دور از دسترس نیست، با آموزش های ناب کنگره ۶۰ که آقای مهندس دژاکام از قله کوه سرازیر می‌شود و به ما می‌رسد و ما به شما می‌دهیم و شما هم به بعدی‌ها می‌دهید؛ همان جوری که ما در کنگره داریم حرکت می‌کنیم. برای درمان در همان موازات نیروهای منفی و قاچاقچی‌های مواد مخدر و تولید کنندگان مواد مخدر هم دارند تلاش می‌کنند؛ برای تولید مخدرهای دیگر، برای تولید مخدرهایی است که جدا شدن از آنها بسیار سخت است برای مصرف کننده‌ها و این یک راهی است برای درآمدزایی برای آنها.

ما باید تمام اطلاعاتمان و علممان به روز رسانی شود و باید مصلح شویم به صلاح علم؛ که روز به روز پیشرفت کنیم. خدا را شکر ما کسانی را داریم در کنگره و کنگره دارد در سطح جهانی تولید علم می‌کند. این را که می‌گویم سخن به گزافه نگفتم، الان از درمان اعتیاد گذشته‌ایم و درمان اعتیاد برای ۷ سال قبل بود که ما شروع کردیم الان در مسیر درمان بیماری‌های لاعلاج هستیم و الان دنبال این هستیم که سرطان و کلیت را درمان بکنیم، میتوانیم بیماری‌های جسمی و روانی را درمان بکنیم. الان کنگره به جایگاهی رسیده که می‌تواند مدعی باشد که جز برترین دانشمندان دنیا در علم درمان اعتیاد در کنگره حضور دارند؛ که در راس آنها جناب آقای مهندس دژاکام دانشمندی که شاید هزاران سال قبل و هزاران سال بعد کسی نیاید که بتواند هم رده ایشان باشد که یکی از رنج‌های بشر را از بین ببرد. آقای مهندس همیشه می‌فرمایند: که درد و رنج بشر از نادانی بشر نیست، بلکه از دانش‌های کشف نشده است و علم اعتیاد تا زمانی که کشف نشده بود خانواده‌های ما و قبل از ما از زمان آفرینش انسان وجود داشته، و الان هم است. هیچ باوری برای درمان اعتیاد در جهان وجود ندارد و ما علاج اعتیاد را پیدا کردیم، حالا علاج بیماری‌های لاعلاج را داریم پیدا می‌کنیم.

گروه سایت لژیون دزفول

عکاس و تایپ گزارش: مسافر مهدی

ارسال گزارش: همسفر مهزیار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .