English Version
English

گروه خانواده_خلاصه سی دی ویروس

گروه خانواده_خلاصه سی دی ویروس

به نام قدرت مطلق الله

 

🌓 در ماه رمضان وقتی به خاطر بیماری یا موارد دیگر نمی‌توانیم روزه کامل بگیریم، بهتر است مثلاً  ۷.۸.۹ ساعتی روزه گرفت تا نقطه تحمل را بالا ببریم و بعد بتوانیم روزه کامل بگیریم.

🌓 اوایلی که شیشه آمده بود؛ که سال ۸۲ تا ۸۳ بود که تازه باب شده بود. خیلی هم گران بود و در ابتدا شاید ۳۰ نفر از یک گرم آن استفاده می کردند. در آن سال آقای مهندس گفتند که سونامی شیشه در راه است. شیشه با استقبال روبرو شد و در ورزشگاه ها و آرایشگاه ها شیوع پیدا کرد. ولی کسی باورش نمی شد که شیشه چه تخریب هایی به دنبال دارد. برای همین با آگاه‌سازی مسئولین از این قضیه بالاترین مجازات برای شیشه یعنی حکم اعدام قراردادند. و اگر آگاهی بین مردم نبود، آمار قتل و جنایت بسیار بالا بود. خداراشکر که یکی از معجزات اوتی، درمان شیشه بود.

🌓 خیلی وقت ها، آدم تمام تلاشش را به کار می اندازد؛ ولی واقعا نتیجه کارش به اندازه تلاشش نمی شود.

🌓معماری کنگره درست بناشده و برای هر چیزی قانون و زمانی مشخص‌شده، حتی کادو به راهنما راهم باید در هفته خودش داد. به همین خاطر در کنگره مراودات پولی وجود ندارد؛ به غیر از هفته راهنما و مرزبان، افراد به یکدیگر یا رهجو به راهنمایش پاکت می دهد. 

🌓در رابطه با حرمت ها و قوانین کنگره باید گفت که چهارچوب قوانین کنگره موجب شده است که از به وجود آمدن کدورت در کنگره جلوگیری شود و کنگره مکانی باشد که تمامی افراد از انرژی و محبت یکدیگر برخوردار باشند و بدون دریافت هیچ وجه نقدی، بجز مناسبت های خاص کنگره (هفته مرزبان ، هفته راهنما و...) در کنار یکدیگر خدمت کنند.

 

🌓کنگره جایی است که همه تلاش می کنند و این باعث شد که خیلی از گره ها و کدورت ها در کنگره حذف شده و اینکه مکانی داشته باشیم که از انرژی و محبت هم برخوردار باشیم و رشد کنیم. شاید کمک گرفتن از یکدیگر و رابطه ی مالی، کاری و فامیلی داشتن در صور آشکار بسیار جلوه ی خوبی داشته باشد اما این عمل در صور پنهان نه تنها جلوه ی خوبی ندارد بلکه باعث بروز مشکلات متعددی می شود؛ این امر در ابتدا ظاهر خوبی دارد و دقیقا مانند وقتی است که ما وارد یک طبیعت بسیار زیبا می شویم و در ابتدای به ساکن انرژی خوبی به ما انتقال داده می شود اما در ادامه ممکن است ما از دوزخی سردربیاوریم که ابتدا و انتهای آن ناپیداست.

🌓 در کنگره باید عاقلانه پیش برویم، نه حسابگرانه زیرا تجربیات در کنگره این قضیه را به اثبات رسانده است که مهم تر از امکانات، منافع و خواسته های ما، قوانینی است که ما در پرتوی آن قوانین در حال خدمت کردن و سفر کردن هستیم.

🌓 کشاورز آن کسی نیست که آب مجانی را به درخت هایش بدهد، چون با آب زیاد درختان پوسیده می شوند و یا زیاد رشد نمی کنند و با اولین طوفان و آفت از بین می روند. برای انسان هم همینطور است. اگر چیزی جلوی شما مجانی بود، باید منتظر یک سری عوامل باشیم که توانایی های ما کاهش پیدا می کند. پس آب اندازه تبدیل به سیب می شود و درخت ریشه اش محکم می شود و در نگهداری از میوه هایش قوی می شود.

🌓ما در کنگره قوانینی یاد می گیریم که از یکسری امکانات دانسته استفاده نمی کنیم. امکان دارد در اینجاخیلی صمیمی نشویم ولی همین باعث می شود که بتوانبم خیلی از کارها را درست انجام بدهیم و ما نسبت به هم بی حساب هستیم و یکی از ملاک هایی که در کنگره از آن استفاده می کنیم همین است، که هم رهجو و هم راهنما باید توجه کنند که نیاز رهجو برآورده شود. یک سفراولی باید به جایی برسد که بین آرزو و نیازش تفاوت قایل شود. پس یکی از ملاک هایی که در کنگره می توانیم از آن استفاده کنیم، صمیمی نشدن با یکدیگر است. زیرا در کنگره خیلی از افراد به دلیل صمیمی شدن بیش از حد، مشکلات متعددی برای خودشان و سیستم به وجود آورده اند.

🌓 رهجویی که دوست دارد کنگره بیاید و ورزشش را هم داشته باشد و در کنارش کافی شاپ هم برود و نتواند تفاوتی بین این ها قایل شود نشان دهنده این است که هنوز تشنه و نیازمند نشده است. مثلا کسی که روزه و تشنه است به پیاده روی نمی رود. پس اگر راهنما با چنین شخصی روبرو شد باید با او برخورد کند، وگرنه خدمتگزار نفس رهجو می شود.

🌓 نظم و دیسیپلین در واقع صافی است که مشخص می کند کسی که نیازمند است بماند. در غیر این صورت برود تا زمانش برسد. چون رهجو اصلا چیزی از محبت یاد نگرفته که بفهمد چیزهای اضافی را کنار گذارد و بفهمد که یک عده برای او خدمت می کنند.

🌓 در ضمن کسی که با زور و وام گرفتن و تشویق دیگران کمک راهنما شود هیچ فایده ای ندارد.چون دو نفر بدتر از خود را آموزش می دهد. این ها را گفتم تا با کارهای بی ارزش قدرت و توانایی ما و قدرت نه گفتن از ما گرفته نشود.

🌓به قولی یکی مرد جنگی  به از صد هزار ما در کنگره از امکانات دوروبرمان استفاده نمی‌کنیم و این هنر ماست که قدرت پیدا کنیم برای حل مشکلات مان باید جهان‌بینی را یاد بگیریم که بتوانیم تمایز قرار بدهیم بین خواسته‌های معقول و نامعقول خودمان و دیگران و باید بتوانیم در برابر نامعقولات نه بگوییم و همین‌طور به خواسته‌های معقول خود توجه کنیم و به‌حق مسلم خود اهمیت بدهیم.

🌓 در زندگی همه ی ما اگر همه چیز به صورت رایگان در اختیارمان قرار داشت و هیچ بازپرداختی در قبال آن ندادیم ، بایستی در انتظار این باشیم که یک سری عواقب برایمان بوجود آید که در توانایی هایمان خلل ایجاد می کند.

🌓 سخت گیری در لژیون ها همیشه بد نیست، برخی از سختذگیری ها ثمرات خوبی را به دنبال دارد.  برخی از راهنمایان که به جا و درست سخت گیری می کنند رهجو های خدمتگزار و موفقی را با پتانسیل بالا تحویل کنگره می دهند. البته باید در اینجا ذکر شود که افرادی که به خواسته هاخود توجهی ندارند، در نهایت قدرت خود را از دست می دهند و افرادی که به خواسته های نامعقول خود یا دیگران توجه می کنند در نتیجه قدرت خود را از دست می دهند.

🌓ویروس چیزی است، که در بیرون کاری انجام نمی‌دهد ولی وقتی وارد بدن می‌شد خیلی تخریب ایجاد می کند و حتی باعث مرگ  می شود.

🌓ما۳نوع ویروس پیدا کردیم:

۱.ویروس بیماری‌های مختلف مثل سرماخوردگی، ایدز....

۲.ویروس‌های کامپیوتری که کامپیوتر یا فلش را ویروسی می‌کند. که گاهی اطلاعات را سرقت می‌کند و گاهی محتویات را تخریب می‌کند.

۳.ویروس‌های عقل و اندیشه که همان حقه‌های نفس است که وارد ذهن میشود و بعدازاین که وارد شد ذهن را تخریب می‌کند.

🌓 وقتی شخصی را می‌بینیم که از مسائل درستی نتایج غلط می‌گیرد و به هم ربط می‌دهد درصورتی‌که ربطی ندارد این شخص ویروسی‌شده و دیگر کارایی لازم را ندارد و توانایی‌هایش را مختل می‌کند.

 

 

تایپ و ویراستاری: همسفر ساناز راهنمای لژیون یکم

 

همسفران نمایندگی کیش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .