English Version
English

کل هستی بر پایه نظم است

کل هستی بر پایه نظم است

دهمین جلسه از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزش خصوصی همسفران آقا، نمایندگی شادآباد؛ به استادی مسافر علی، نگهبانی همسفر خسرو و دبیری همسفر یوسف؛ با دستور جلسه "نظم،انضباط و احترام در کنگره60" پنجشنبه 28 دی‌ماه ۱۴۰۲، ساعت ۱۵:۰۰ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان علی هستم یک مسافر. قبل از هر موضوعی، لازم می‌دانم از شما عزیزان قدردانی کنم که من را در جمع خودتان پذیرفتید و خدا رو شکر می‌کنم که در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم. کلمات نظم و نظام معانی مشابهی دارند و در پادگان‌های نظامی، زمان بیدار شدن، غذا خوردن و خوابیدن دقیقاً مشخص هستند و همه باید آن‌ها را رعایت کنند. زمانی که من سرباز بودم، برایم سؤال بود که چرا حتماً باید نظم آنجا را رعایت کنم. من امروزه متوجه شده‌ام که اگر می‌خواهم زندگی خوبی داشته باشم و فرد موفقی باشم، باید در زندگی خودم نظم را رعایت کنم و هدف از رعایت نظم در پادگان هم همین بوده است.
در کنگره ۶۰، برای سفر اول، تأکید بر این است که مسافر، حتماً باید در زمان‌های مشخص‌شده داروی خودش را مصرف کند و حتی یک دقیقه هم نباید اختلاف‌زمانی وجود داشته باشد. مسافر در حدود یازده ماه مصرف خودش، نظم را آموزش می‌بیند و بعدازاینکه سفر اول تمام می‌شود، تازه جوانه‌زده است و مانند کودکی است که می‌خواهد وارد اجتماع بشود. باید نظمی را که طی یازده ماه به شخص آموزش داده‌شده و جسم، روان و جهان‌بینی او را درمان کرده است، در سفر دوم هم تکرار کند.
کل هستی بر پایه نظم است، حتی خورشید، در زمان مشخصی طلوع می‌کند. ما با رعایت نظم در زندگی خودمان می‌توانیم به دستاوردهای بزرگی دست بیابیم، همان‌طوری که آقای مهندس زمانی که به مصرف مواد خودشان نظم دادند، توانستند روش DST را ابداع کنند و راه درمان اعتیاد به مواد مخدر را پیدا کردند. از شما تشکر می‌کنم که به صحبت‌های من گوش دادید.

تایپ و ویراستاری: همسفر مهرداد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .