English Version
English

دکتر مشکینی؛ دبیر شانزدهمین کنگره دانش اعتیاد

دکتر مشکینی؛ دبیر شانزدهمین کنگره دانش اعتیاد

 سلام من بهروز مشکینی هستم دبیر کنگره شانزدهم دانش اعتیاد. البته صحیح نیست چون من دبیر این همایش هستم نظر خاصی ارائه دهم اما ظاهر قضیه این بود که با سه سال وقفه بخاطر کرونا، این دوره بسیار مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت و کنگره اساتید مختلفی داشت از دانشگاه های مختلف و ۴۱ پنل با موضوعات مختلف و تا جائیکه من از شرکت کنندگان شنیدم،براشون این گفت و گو ها جذاب بود .
کارهای نویی نیز انجام شد مثل سایکو درم در کمک به درمان اعتیاد و نظیر اینها.

 

در مورد کنگره ۶۰ که من سال های طولانی است با کارشان آشنا هستم یکی از بهترین غرفه ها را داشتند و من به سهم خودم ازشون تشکر می کنم.

جناب مهندس دژاکام به ما کمک شایانی کردند تا ما بتوانیم این کنگره را به‌این نحو امسال برگزار کنیم و تا جائیکه می دانم آمار کسانی که در کنگره ۶۰ به درمان رسیده اند بالای شصت هزار نفر است و این خود یک موفقیت بزرگ است. اعتیاد موضوعی فراگیر در جامعه ما می باشد و هرکس بتواند کمکی در زمینه درمان کند حرکتی بزرگ است. من خوشحالم کنگره ۶۰ در کنار سایر مجموعه های درمان اعتیاد فعال است.

در پایان، یک معتاد بهبود یافته اگر می خواهد در این مسیر مستدام باشد باید تعریف جدیدی از زندگی خودش ارائه کند و این تعریف باید متفاوت از تعریف زندگی دوران مصرف باشد. من فکر می کنم خداوند هم کمک می کند که بتواند بهبودیش را نگه دارد و هدف ها و روش های جایگزینم براش پیدا بکنه که وقتی ولع مواد سراغش میاد بتواند بهبودیش حفظ کنه.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .