English Version
English

D.sap برای من یک معجزه بود

D.sap برای من یک معجزه بود

اولین جلسه ازدور ششم کارگاههای آموزشی خصوصی نمایندگی گوجان بانگهبانی مسافرابراهیم  ،استادی مسافرمصطفی ،ودبیری مسافرافراسیاب بادستورجلسه"D.SAP "روز یک شنبه ۱۴۰۲/03/07راس ساعت ۱۷آغازبکارنمود.

خلاصه سخنان استاد:

در کنگره D.sap به معنی D مخفف دژاکام و sap به معنی عصاره می باشد. معضل بزرگی که در ابتدای حرکت مسافر برای درمان در کنگره ۶۰ وجود داشت.مشکلات دستگاه گوارش (یبوست) بود که باعث می‌گردید در طول سفرمشکلاتی برایشان به وجود آید که من هم از این قضیه مبرا نبودم . در سفراولم بعد از دوماه برای من مشکل یبوست خیلی شدید پیش آمد وخیلی اذیت شدم حتی کار به جایی رسید که تا نزدیکی عمل جراحی هم پیش رفتم وحتی میخواستم که دیگربه کنگره نیایم.

این موضوع را با راهنمای خودم در میان گذاشتم و به او گفتم که دیگر قادر به ادامه سفر نیستم،ایشان به من پیشنهاد داد که از D.sap استفاده کنم و من در طول سفرم ازآن استفاده کردم و کم‌کم دیدم که حالم بهتر می‌شود. بعدازپایان سفرم یک آزمایش دادم و وقتی جواب آزمایشم را پیش دکترم بردم دیگر اثری از بیماریم نبود. D.sap برای من یک معجزه بود و من هنوز هم از آن استفاده می کنم. از جمله خواص درمانی آن میتوان به درمان سم‌زدایی برای کل بدن و تخلیه سموم از تمامی دستگاه‌ها و دستگاه‌های درگیرسموم، چربی سوزی بسیار قوی و کمک به کاهش وزن و لاغری اشاره نمودچون هم اشتها را کم می‌کند و هم سوخت‌وساز بدن را زیاد می‌کند.

برای مشکلات پوستی هم کرم آن خیلی عالی و کاربردی است ومن پیشنهاد می کنم کسانی که مشکلات پوستی دارند حتماً از کرم استفاده کنند. مصرفD.sap نیز مثل درمان اعتیاد که یازده ماه طول می کشد تا یک مصرف کننده به درمان برسد برای درمان با آن هم باید صبر داشته باشیم چرا که طول درمان آن نیز چندین ماه است و ما حتی باید به ساعات مصرف آن هم توجه کنیم و سروقت ازآن استفاده کنیم پس اگر استفاده کردید و جواب نگرفتید کمی صبر داشته باشید تا به نتیجه برسید.

  D.sap یکی از یادگاری های کنگره است و من خیلی به آن ایمان دارم. در دوران کرونا هم دیدید که خیلی از افراد به کرونا مبتلا شدند ولی ما در کنگره به کمک D.sap و استفاده از آن، خیلی خیلی کم بودند افرادی که ازD.sapاستفاده کردند و کرونا گرفتند. به نظرمن اگراین داروی شگفت انگیز نبود کنگره ازهم می پاشید ولی ما شاهدبودیم که حتی یک روزهم دردوران کرونا کنگره تعطیل نشد وپیشنهاد من به همه سفر اولی ها این است که حتماً درطول سفرتان ازآن استفاده کنید چون که خیلی به شما کمک خواهد کرد.

نگارش سخنان استاد،مسافرصادق

ویرایش وارسال،مرزبان خبری مسافرمحمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .