English Version
English

آغازی تازه برای رسیدن به آرامش

آغازی تازه برای رسیدن به آرامش

جلسه پانزدهم از دوره دوم لژیون آبیک، با استادی کمک‌راهنما مسافر امیر، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر مجید با دستور جلسه "وادی سوم  و تأثیر آن بر روی من" جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۷ صبح آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:
از نگهبان و دبیر جلسه تشکر می‌کنم که اجازه دادند در این جایگاه قرار بگیرم و اولین مشارکت را داشته باشم. برای شکل‌گیری نمایندگی، جلسات در پارک‌ها شروع به کار می‌کند امیدوارم لژیون آبیک به‌مرورزمان با حرکت اعضا بتواند تبدیل به نمایندگی شود تا افرادی که گرفتار تاریکی هستند به کنگره بیایند و به درمان برسند. دوستانی که مسئولیتی در لژیون آبیک بر عهده دارند باید به‌خوبی عمل کنند تا به نتیجه مطلوب برسند. ما باید ازنظر مالی و نیروی انسانی خودمان به فکر خودمان باشیم.
دستور جلسه وادی سوم است که می‌گوید باید دانست هیچ موجودی به میزان خود انسان به خویشتن خویش فکر نمی‌کند. به‌عنوان‌مثال من به‌عنوان یک سفر اولی وارد کنگره می‌شوم و تمام مسئولیت‌ها از جمله سی‌دی نوشتن، مصرف دارو به میزان درست و سر ساعت و به‌موقع در جلسات حضور داشتن بر عهده خود من است. قبل از ورود به وادی سوم معمولاً اگر موفقیتی کسب می‌کردم می‌گفتم کار خودم بوده است‌ اما اگر در کاری موفق نمی‌شدم  دیگران را مقصر می‌دانستم ولی با ورود در این وادی می‌خواهیم شروع تازه‌ای داشته باشیم تا ما را به سمت آسایش و آرامش سوق دهد؛ به همین دلیل اگر مشکلی داریم خودمان باید بپذیریم و آن را حل کنیم  و با دیگران کاری نداشته باشیم. به‌قول قدیمی‌ها دوربین را به سمت خودمان بچرخانیم‌.

آموزش‌ها در کنگره برای همه به یک میزان می‌باشد؛ اما کسانی به نتیجه می‌رسند که مسئولیت سفر خود را بپذیرند و حرفهای راهنما را گوش کنند و به آن عمل کنند. پندار، گفتار و کردار من بیانگر این است که دارم تغییر می‌کنم. اگر من فکر کنم که فقط با خوردن دارو به حال خوش خواهم رسید نتیجه عکس خواهد داشت چون در مسیر درمان نسبت به اعتیادم و زندگی‌ام  باید جهان‌بینی کسب کنم تا بتوانم پله‌های خود را کاهش دهم و به رهایی برسم. برای شخصی که به‌تازگی وارد کنگره ۶۰ می‌شود کسانی که در سفر دوم و راهنما هستند می‌توانند الگو باشند. سفر اولی‌های لژیون آبیک به دلیل اینکه یک جلسه در هفته در لژیون حضور دارند بهتر است از طریق سی‌دی‌ها، کتاب‌ها، جزوات و سایت به کنگره متصل باشند تا آموزش‌های کافی برای رسیدن به نتیجه مطلوب را دریافت کنند. امیدوارم لژیون آبیک هم با توجه به خدمتگزارانی که مسئولیتشان را به بهترین شکل انجام می‌دهند تبدیل به نمایندگی شود افرادی که به دنبال راه درمان می‌گردند به رهایی برسند.

لژیون یکم

ورزش

صبحانه

تهیه و تنظیم: مسافر جواد لژیون آبیک

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .